سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منیجه ابری: مبلغ ورودی انفرادی برای بانوان 80 هزار تومان بود

سرپرست فنی مسابقات جام بین الملی فجر تنیس روی میز بانوان گفت: در جام فجر امسال تعداد بازیکنان شرکت کننده بیشتر بود و مبلغ 80 هزار تومان ورودی برای رقابتهای انفرادی در نظر گرفتیم.

منیجه ابری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اذعان کرد: در رقابتهای بانوان 6 تیم خارجی به همراه دو تیم از کشورمان شرکت کردند که که تعداد بازیکنان نسبت به دوره قبل بیشتر شده و بود و شاهد حضور بازیکنان قدرتمندی به ویژه از دو کشور روسیه و بلاروس  در سالن بودیم.

وی ادامه داد: برای بانوان پینگ پنگ باز ایران که خارج از تیمهای ملی بودند و قصد حضور در رقابتها را داشتند مبلغ 80 هزار تومان ورودی دریافت کردیم، در نهایت هم در بخش انفرادی به نفر اول 2000 دلار، نفر دوم 1500 دلار و نفر سوم   1000 دلار جایزه تعلق می گیرد.

ابری خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی حضار در سالن از شرایط میزبانی و برگزاری مسابقات امسال رضایت داشتند و محل هتل و اسکان بازیکنان بسیار بهتر از دوره های قبل بود، در مجموع از 10 داور، 3 سرداور و 2 مسئول رایانه در این پیکارها استفاده کردیم.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات جام فجر رقابتهای رده بندی و انتخابی تیم ملی در روزهای 25 و 26 بهمن برگزار می شود تا در نهایت 3 نفر به مسابقات جهانی اعزام شوند، علت اینکه تعداد بانوان اعزامی به مسابقات جهانی نسبت به آقایان یک نفر کمتر است، این است که آقایان نوشاد عالمیان را در اختیار دارند که رنکینگ زیر 100 دارد ولی در بانوان ما رنکینگ زیر 100 نداریم و سه سهمیه به ما تعلق می گیرد  .

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، بانوان ، مسابقات ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.