سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای خواستار شد

درخواست از قوه قضاییه برای پیگیری حقوقی "قانون منع توهین به مقدسات ادیان"

جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: دانشجویان مسلمان ایرانی ضمن محکوم کردن اقدام زشت و شنیع نشریه فرانسوی از قوه قضائیه پیگیری حقوقی تصویب قانون منع توهین به مقدسات ادیان را خواستارند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اهانت روزنامه‌ فرانسوی به ساحت مقدس عظیم الشان پیامبراکرم بیانیه‌ای منتشر کرد.
 
اسلام به عنوان اخرین دین توحیدی پیامبران الهی که همه پیامبران و کتب اسمانی را مورد احترام قرار میدهد باور های اصولی خودرا بر اساس عقلانیت و فهم فطری انسان قرار داده است .مبنای اسلام که یگانه پرستی است ,منطقه ممنوعه عقل بشر نیست,بلکه میدان حضور عقلانیت است.اسلام رشد علم و اگاهی بشر را انحصاری ممنوع نمیداند بلکه علم اموزی و گسترش علم و فنون را برای تعالی بشر نشانه عدالت انسانی میداند.
 
1400سال است که اسلام  به عنوان دین صلح و همزیستی و همگرایی انسانی همه بشریت را به برادری عدالت وخدا پرستی دعوت میکند و احترام به همه انسانها را از فضایل اخلاقی معرفی می‌کند. همچنین اسلام توهین و تمسخر دیگران  را جزو گناهان زشت به شمار می‌آورند و قرآن این صفات شیطانی را ممنوع اعلام کرده است و شکستن حرمت انسانی سایر ملل ، اقوام و نژاد ها و پیروان مکاتب فکری فلسفی و دینی در اسلام ممنوع و حرام است . میراث اسلام برای بشریت چیزی بجز پیام صلح و خیرخواهی و عدالت گستری و رشد و پیشرفت و همبستگی انسانها نیست ، اینک یک ونیم میلیار مسلمان مواجه با جنگ پایان نا پذیری هستند که از سوی قدرت های سلطه گر بر آنان تحمیل می شود.
 
نظام سلطه جهانی متشکل از چند کشور غربی که همگی مجری اراده سرمایه داران صهیونیستی می‌باشند و خود را برده وار تابع رژیم اسراییل می‌بیند در یک دور باطل از تناقضات لاینحل قرار گرفته اند که روز به روز آن را به سمت گردابی از تعارضات سوق می دهد. اشرار یهودی که ما آنها را صهیونیست می نامیم 2000 سال کینه و نفرت علیه مسیحیت و 1400 سال دشمنی با مسلمانان را تجربه کرده اند، مسیحیان را در حد بردگان خود به رسمیت می‌شناسند و 1400 سال علیه مسلمانان نیز توطیه و خیانت کرده اند بارها در طول تاریخ جنگ افروزی علیه مسیحیان و مسلمانان را تجربه کرده اند.
 
 اینک برای تثبیت و گسترش سلطه جهانی خود تضیف متقابل 3 میلیارد مسلمان و مسیحی را هدف گرفته اند و با انواع نیرنگ های شیطانی و با استفاده از سیاستمدارانی که در کشورهای بزرگ غربی، برده وار در اختیار دارند شیطنت‌های خود علیه مسیحیت و مسلمانان را برنامه ریزی و اجرا می کنند.
 
تشکیل گروهی تروریستی به سبک لژیونرهای فرانسوی با نام داعش، القاعده و غیره، به کمک دولت‌های انگلیس و آمریکا و عربستان  صرفا  برای تخریب سرزمین های اسلامی و کشتار مسلمان ها نیست، بلکه برای ایجاد نفرت نسبت به اسلام در افکار عمومی جهانی و ایجاد وحشت در میان مسیحیان و سایر ملل جهان کاربردی به شمار می آیند.
 
 این سیاست وقتی تکمیل می شود که در جوامع مسیحی نیز مزدوران صهیونیست بتوانند با اقدامات ابلهانه و توهین آمیز خود زمینه تحریک عواطف مسلمانان را فراهم آورند.
 
اقدامات یک نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر بزرگ اسلام که مظهر کمال انسانی در طول تاریخ بشر است علاوه بر این که توهین به همه ارزشهای انسانی است باعث  می شود که اولا توهین به مقدسات سایر ملل و ادیان عادی بشود و مردم ملت ها و فرهنگ ها تحت تاثیر این اهانت ها و تمسخر ها هرگز با هم به صلح و همزیستی نرسند و ثانیا این توهین های آشکار به مقدسات مسلمین زمینه افراط گرایی را گسترش داده و بستر نفوذ گروه های تروریستی برای جذب نیروی های  خورده را افزایش دهد. که نتیجه آن نامن ساختن جوامع غربی توسط افراطیون و گروه های تروریستی ساخته و پرداخته صهیونیسم شوند.ادامه این روند تشکیل گروه های تروریستی متقابل از میان جوامع غربی علیه مسلمانان و ستبر سازی برای جنگ و کشتار میان سه میلیارد مسلمان و مسیحی است.آنکه در این میان توطئه ضد بشری صهیونیست ها را مهار می کند هوشیاری جوامع اسلامی و مسیحی و بویژه نخبگان مسلمان و پیروان حضرت مسیح است که طرح شیطانی صهیونیزم جهانی را در به راه انداختن یک جنگ صلیبی جدید در نطفه خفه کنند.هوشیاری کلیسای مسیحیت و مراکز علمی و اسلامی جهان، هر نوع افراط گرایی ، توهین و ترور را خنثی کرده و کانون های فتنه گری در جهان یعنی دست های پنهان و آشکار صهیونیست ها را افشا خواهد کرد و دوست مردان ذلیل وحقیری را که ملت های بزرگ غربی را به بردگان صهیونیست و اسرائیل تبدیل کرده اند نیز بیدار خواهد کرد و به آزادگی و عقلانیت خواهد رساند.
 
اگر  در سال 67 حکم امام در مورد قتل سلمان رشدی عمل می شد، هرگز کسی در جهان اجازه توهین به پیامبر (ص) را به خود نمی داد و باعث قتل و کشتار های بعدی نمی شد.
 
ما دانشجویان مسلمان ایرانی ضمن محکوم کردن این اقدام زشت و شنیع این نشریه فرانسوی از قوه قضائیه پی گیری حقوقی تصویب قانون منع توهین به مقدسات ادیان را خواستاریم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.