سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌ها و سیاست‌های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی اعلام شد

دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی هدف از برگزاری نشست مدیران تحصیلات تکمیلی دانشگاههای علوم پزشکی کشور را اعلام برنامه ها و سیاست‌های معاونت آموزشی در حوزه تحصیلات تکمیلی بیان کرد.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران جمشید حاجتی هدف از برگزاری این نشست را اعلام برنامه ها و سیاست های معاونت آموزشی در حوزه تحصیلات تکمیلی بیان کرد و گفت: بررسی مشکلات حوزه آموزش دانشگاه های علوم پزشکی کشور در خصوص آیین نامه ها، دستور العمل ها و روند های جاری مرتبط با تحصیلات تکمیلی، از دیگر اهداف این نشست است.

دبیر شورای آموزش علوم پایه، پزشکی، بهداشت و تخصصی در ادامه افزود: در نشست مدیران تحصیلات تکمیلی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، راهکارهایی برای حل مشکلاتی که در حوزه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد، ارائه می شود.


باید بسوی ارتقاء تشکیلات در تحصیلات تکمیلی حرکت کنیم
مشاور و معاون اجرایی معاونت آموزشی نیز گفت: تشکیلات در تحصیلات تکمیلی باید پویا بوده و لازم است بسوی ارتقاء تشکیلات در تحصیلات تکمیلی حرکت کنیم.

حسن ابوالقاسم گرجی در نشست مدیران تحصیلات تکمیلی دانشگاه های علوم پزشکی کشور افزود: در گذشته ردیفی به عنوان تحصیلات تکمیلی در بودجه نداشتیم و لازم است با برنامه ریزی صحیح در بودجه های آتی برنامه ای برای تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شود.

گرجی با اشاره به تحصیل بیش از ۴۰ هزار دانشجو در بخش تحصیلات تکمیلی گفت: تشکیلات تحصیلات تکمیلی در هیئت های امناء بازنگری می شود و این امر در تعدادی از دانشگاه ها در حال اجراست.

بنا به همین گزارش نشست مدیران تحصیلات تکمیلی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.