سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام ملت‌های آسیا

مدافع فلسطین: شکست‌های قبلی موجب تضعیف‌ روحیه ما نشد

عبداله جابر مدافع جوان تیم فوتبال فلسطین اطمینان دارد این تیم ترسی از رویارویی با عراق نداشته و شکست‌های قبلی روحیه آن را تضعیف نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت جام ملت‌های آسیا: تیم فوتبال فلسطین اولین حضور خود در بازی‌های جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند اما در دو دیدار نخست گروه D شکست‌های سنگینی‌ را پشت سر گذاشت به دنبال باخت 4 بر صفر مقابل ژاپن و 5 بر یک مقابل اردن حالا تیم فوتبال فلسطین باید به مصاف عراق برود.
 
عبداله مدافع 21 ساله فلسطین گفت: از همان ابتدا می‌دانستیم کاری سخت و نفس‌گیر در استرالیا خواهیم داشت ما شناخت خوبی از حریفانمان‌ در گروه D داریم و برای هر 3 تیم ژاپن، عراق‌ و اردن احترام زیادی قائل هستیم اما تیم ما در حال کسب تجربه است به همین دلیل ترسی از رویارویی با عراق نداریم تلاش خواهیم کرد با ارائه یک بازی رو به جلو، انگیزه بالا و روحیه جنگنده‌ تیم فلسطین را به همه نشان دهیم فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد برای همین ممکن است بازیکنان عراق هم از ما وحشت داشته باشند.
 
مدافع جوان در ادامه افزود: از باخت مقابل اردن خیلی ناراحت شده بودیم اما مربی به ما گفت هرچه در توان داشته‌ایم را ارائه‌ دادیم و باخت سنگین فلسطین فقط بر اثر بد شانسی رخ داد قصد داریم این بار در مواجه با عراق همه هواداران فوتبال  فلسطین را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.