سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناتور آمریکایی مدعی شد:

باید به تلاش ایران برای رسیدن به تسلیحات هسته‌ای پایان دهیم

"تیم کین" سناتور آمریکایی و عضو کمیته خدمات نیروهای مسلح و روابط خارجی آمریکا در بیانیه ای در رابطه با پایان سفرش به کشورهای منطقه مدعی شد: ما باید به دنبال پایانی بر تلاش ایران برای رسیدن به تسلیحات هسته‌ای باشیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی آگوستا فری پرس، در متن این بیانیه آمده است: چهار روز مذاکرات فشرده با مقامات عربستان سعودی،قطر،اسرائیل و فلسطین و همچنین دیدار با نمایندگان مخالفان سوریه اطلاعات قابل توجهی را در رابطه با چالش هایی دشواری که در منطقه وجود دارد در اختیار ما قرار داد.چالش‌هایی که کنگره به زودی به آنها پاسخ خواهد داد. ما باید از تلاشهایی که برای مبارزه با افراط گرایی در منطقه وجود دارد،حمایت کنیم خواه این مبارزه بر ضد داعش،القاعده ،حزب الله و یا حماس باشد.

وی مدعی شد ما باید به دنبال یافتن پایانی بر تلاش ایران برای رسیدن به تسلیحات هسته‌ای باشیم.

این سناتور افزود: ما باید در برابر تلاشهایی که به دنبال بی اعتبار کردن اسرائیل در محاکم بین المللی هستند،بیایستیم. ما باید به تلاش خود ادامه دهیم و بر روی این موضوع پافشاری کنیم که اسرائیل و فلسطین با تلاش بیشتر راهی برای همزیستی مسالمت امیز پیدا کنند. در این سفر هفت سناتور حضور داشتند که چهار نفر آنها از حزب جمهوری خواه ،دونفر دمکرات و یک نفر هم مستقل بود.این موضوع به ما یادآوری می کند که رهبری آمریکا  به شدت مورد توجه مردم منطقه است. در این سفر سناتورها "جان مک کین، لیندسی گراهام، باب کورکر، جان باروسو، جو دانلی و اگنس کینگ" مرا همراهی می‌کردند.




انتهای پیام./.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.