سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم تشییع جنازه شهید "جهاد مغنیه"؛

نماینده لبنانی: ما در حال نبرد نامحدود با اسرائیل در سراسر لبنان و سوریه هستیم/حزب الله به این حمله در زمان مناسب پاسخ خواهد داد

فادی الاعور، نماینده پارلمان لبنان در مراسم تشییع جنازه شهید "جهاد مغنیه" اعلام کرد؛ حزب الله به این حمله در زمان مناسب پاسخ خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین؛ فادی الاعور، نماینده پارلمان لبنان از فراکسیون اصلاح و تغییر، تاکید کرد نبرد با رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی ندارد. 

فادی الاعور که در مراسم تشییع جنازه شهید جهاد مغنیه شرکت کرده بود در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین، درباره حمله هوایی اسرائیل به سوریه افزود: این حمله بخشی از نبرد ما با دشمن اسرائیلی است. ما در حال نبرد نامحدود با اسرائیل در سراسر لبنان و سوریه هستیم و احتمال کشیده شدن مناطق درگیری به اردن، مصر و همه منطقه وجود دارد. 

الاعور گفت: کشمکش با دشمن اسرائیلی به یک حادثه یا یک زمان مشخص ارتباط ندارد. ما تا زمان نابودی کامل رژیم صهیونیستی به نبرد با این رژیم ادامه خواهیم داد. آنچه امروز در خاک سوریه رخ می دهد، تکمیل جنگ سال 2006 است.

 آنها می‌خواهند به محور پایداری و مقاومت در منطقه ضربه بزنند. ما سوریه را یکی از میدان‌های نبرد با دشمن اسرائیلی می‌دانیم. درگیریها در داخل سوریه بخشی از نبرد با دشمن اسرائیلی است. همه ما می‌دانیم که همه گروه‌های تروریستی و تکفیری به طور مستقیم از اسرائیل و متاسفانه با پول کشورهای عربی هدایت می شوند. 

وی خاطر نشان کرد: نبرد با اسرائیل نبرد بر سر موجودیت است و محدود به یک مکان یا زمان خاص نیست. همه ما اطمینان داریم حزب الله به این حمله در زمان مناسب پاسخ خواهد داد.

 ما به اسرائیل اجازه نخواهیم داد ما را بر اساس خواست خود به جنگ بکشاند. ما هر زمان که مقاومت تشخیص بدهد به جنگ با اسرائیل خواهیم رفت. من به خانواده های این شهدا تبریک می گویم. سرانجام ما و فرزندانمان در این نبرد پیروز خواهیم شد.






انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.