سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی: در برابر کرواسی از پیش باخته نیستیم

مربی تیم ملی هندبال گفت: بازی سختی مقابل تیم کرواسی خواهیم داشت اما در این بازی از پیش باخته نیستیم.

علیرضا حبیبی مربی تیم ملی هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در گروهی که تیم ایران حضور دارد تمام تیم‌ها تا اینجای کار خوب کار کرده‌اند.

نتایج غیرمنتظره‌ای در این گروه کسب شده است بعد از انجام بازی‌های اول ودوم مشخص شد که تمام تیم های گروه می‌توانند امیدوار به صعود باشند. تیم ما هم شانس صعود خود را از دست نداده است بازیکنان بعد از 2 بازی خوبی که انجام دادند به این باور رسیدند که می‌توان مقابل تیم‌های قدرتمند نیز قد علم کرد.

وی در ادامه افزود: اگر بازی که در برابر مقدونیه انجام دادیم در برابر تیم بوسنی ارائه داده بودیم حتما برنده دیدار با بوسنی می‌شدیم مقابل مقدونیه خارج از انتظار کار کردیم در دقایقی از بازی هم از این تیم پیشی گرفتیم.

بازیکنان مقدونیه بیشتر در لیگ‌های مطرح دنیا بازی می‌کنند کریل لازارف بازیکن تیم بارسلونا است که تیم مقدونیه بیشتر امتیازاتش را به واسطه این بازیکن کسب کرد تیم مقدونیه در برابر تونس قهرمان قاره آفریقا با 8 اختلاف به پیروزی رسیده بود.

مربی تیم ملی هندبال در ادامه در رابطه با بازی مقابل کرواسی اظهار داشت: تیم کرواسی یکی از تیم‌های عنوان دار جام جهانی است در دوره قبلی همین رقابت‌های جهانی مقام سوم را کسب کرده است.  بازی سختی در برابر این تیم خواهیم داشت. اما از پیش باخته نیستیم پتانسیل تیم ما خیلی بالاست بازیکنان ما ثابت کردند از تیم‌های اروپایی چیزی کم ندارند.

حبیبی تصریح کرد: اگر ما اردوهای تدارکاتی خوبی داشتیم می‌توانستیم در این مسابقات بهتر عمل کنیم چون بازیکنان ما پتانسیل بالایی دارند ما قبل از رقابت‌های جهانی فقط 4 بازی تدارکاتی داشتیم که 3 بازی آن با یک تیم بوده است در حالی که تیم های دیگر هم بازی‌های تدارکاتی زیادی داشته‌اند. بازیکنان ما اولین حضورشان را در چنین مسابقات تجربه می‌کنند نمی‌شود انتظار زیادی از آن‌ها داشت اما تا اینجای کار از نظر من نتیجه قابل قبولی کسب کردند.

وی در پایان گفت: اگر از گروه 5 صعود هم نکنیم باز چیزی از دست نداده‌ایم. در مرحله بعد نیز برای تعیین تیم‌های 16تا24 رقابت‌های جهانی چند دیدار برگزار خواهیم کرد که نتایج این دیدارها برای ما حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حبیبی ، کرواسی ، هندبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.