سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار آران و بیدگل:

اولویت اصلی آران و بیدگل رفع مشکلات صنعت فرش است

فرماندار آران و بیدگل، برطرف کردن مشکلات صنعت فرش را اولویت اصلی این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل معینی‌نژاد ظهر امروز در نشست با صاحبان صنایع فرش آران و بیدگل، حل مشکلات و چالش‌های صنعت فرش را اولویت اصلی شهرستان دانست و اظهار داشت: فعالیت شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های فرش کاشان و آران و بیدگل موجب شده تا نرخ بیکاری و مشکلات اقتصادی کمتری را نسبت به سایر شهرستان‌ها داشته باشیم.

وی بااشاره به وجود برخی مشکلات مالیاتی ارزش افزوده در صنایع نساجی شهرستان خاطرنشان کرد: در این زمینه با مسئولان ذی‌ربط جلساتی برگزار شده که بخش عمده‌ای از آن مرتفع گردیده است که در آینده‌ای نزدیک تسهیلات بانکی در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌گیرد.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه عواملی که سبب تعطیلی کارخانجات فرش شود، افزایش بیکاری و سایر معضلات اجتماعی را به دنبال دارد، تصریح کرد:مشکلات اسناد فازهای توسعه شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی نیز به زودی با جلسه‌ای که با شورای شهر داریم مورد بررسی قرار می‌گیرد و امیدواریم به زودی شاهد برطرف شدن آنها باشیم.

معینی ن‍ژاد با اشاره به اینکه سالانه حدود 45 میلیون متر مربع فرش ماشینی توسط واحدهای تولیدی فرش ماشینی در آران و بیدگل تولید و روانه بازارهای داخلی و بین‌المللی می‌شود گفت : این تولیدات شهرستان را به قطب فرش ماشینی کشور تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: آران ، فرش ، صنعت ، مشکلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.