سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری به باشگاه خبرنگاران خبرداد:

آخرین وضعیت اجرای شبکه ملی اطلاعات در کشور

معاون توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات از وضعیت اجرا و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در کشور خبر داد.

علی اصغر انصاری معاون توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعیت اجرای شبکه ملی اطلاعات در کشور گفت: بخش ارتباطات شبکه ملی اطلاعات توسط شرکت‌های اپراتوری اعم از شرکت زیر ساخت ، شرکت‌های مخابرات و شرکت‌های papو شرکت‌های همراه در حال انجام است که در بخش دسترسی رشد خیلی خوبی داریم و نیازمندی مردم ، کسب و کارها و دستگاهای دولتی بالافاصله بعد از اعلام تامین می‌شود.

وی افزود: در بخش شبکه‌های ارتباطی خوشبختانه شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت پروژه خیلی خوبی را در حال انجام دارند باید ظرفیت‌هایی که مورد نیاز به ظرفیت‌های فعلی را اضافه کنیم.

انصاری در ادامه عنوان کرد: در رابطه با برخی خدمات میزبانی ، ظرفیت‌های میزبانی در کشور به خوبی پیش می‌رود و تسهیلاتی هم وزارت خانه قائل شود که بتواند صنعت ایجاد مرکز داده و اداره مرکز داده را اقتصادی‌تر کنند تا بتوانیم ظرفیت‌های بیشتری را مطابق معماری و مدل شبکه ملی اطلاعات اضافه کنیم.

معاون توسعه و مدیریت شبکه ملی و اطلاعات به اجرای شبکه ملی اطلاعات در استان قم اشاره و خاطرنشان کرد: استان‌های دیگر کشور از جمله استان‌های تهران، خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی و.. در حال انجام است اما باید روی کیفیت بیش‌تر از ظرفیت کار شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اطلاعات ، وضعیت ، شبکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.