سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

دهه فجر باشکوه تر از همیشه در اهواز

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان از اجرای هر چه با شکوه تر دهه فجر در اهواز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ ابوالقاسم کوره چینی با گرامیداشت یاد و خاطره امام ( ره ) و شهداء انقلاب گفت: وحدت تنها راه نجات اسلام و راه استقرار جهان اسلام می باشد و به کوری چشم دشمنان، 36 سال اقتدار، اتحاد و دستاوردهای انقلاب حاصل وحدت و رهبری بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری و جان فشانی های شهداء می باشد.

وی افزود: تاریخ ثابت کرده است کسانی که از تفرقه صحبت می کنند، از جایی تغذیه می شوند و توهین و اهانت در داخل اسلام، توطئه بیگانگان می باشد و لذا علمای تراز اول مسلمانان باید بر وحدت هرچه بیشتر مسلمانان تأکید کنند و همه ما نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری در راه وحدت در کشورمان گام بر می داریم.

کوره چینی یکی از حلقه های وحدت را  وحدت دهه مبارک فجر دانست و خاطر نشان کرد: ملت ایران با امت واحد و امام واحد و با وحدت و اخلاص انقلابی در دهه فجر پیروز شدند و حماسه آفریدند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان اذعان داشت: اصناف، بازاریان، تجار، بازرگانان، صادر کنندگان، تشکلهای صنفی و صنعتی و... بعنوان اقشار زحمتکش، انقلابی و متعهد به نظام مقدس اسلامی در این زمینه مشارکت و حضور فعال خواهند داشت.

این مقام مسئول در پایان از کسبه و بازاریان و همچنین اتحادیه های صنفی خواست به مناسب دهه مبارک فجر تخفیفات ویژه ای در ارائه خدمات به مردم در سطح بازار ارائه نمایند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.