سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهادی در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و رئیس جمعیت هلال احمر مطرح کرد:

جمعیت هلال احمر ایران به عنوان برند در بین سایر جمعیت‌ها مطرح است

وزیر علوم گفت: جمعیت هلال احمر ایران در بین 189 کشور عضو فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد فرهادی رئیس اسبق سازمان جمعیت هلال احمر و وزیر علوم با حضور در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر سازمان عام‌المنفعه خیریه و غیر دولتی بوده که سابقه آن در کشور به 92 سال باز می گردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر ایران در بین 189 جمعیت عضو فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: جمعیت هلال احمر ایران  نهضت هایی از قبیل بی‌طرفی، عدم وابستگی و استقلال، خدمات داوطلبانه و غیره را دنبال کرده و اکنون حدود 2 میلیون داوطلب را در سازمان جوانان پوشش می‌دهد.

فرهادی گفت: جمعیت هلال احمر ایران ارگان بسیار موفق و پر کاری بوده که باید با داشتن آمادگی در زمان‌های اضطراری به خدمت رسانی بپردازد.

وی با اشاره به عمده برنامه‌های جمعیت هلال احمر، عنوان کرد: برنامه‌های تحولی در جمعیت هلال احمر باید نظام‌مند شده تا بر اساس مدیریت استراتژیک برای اثر بخشی فعالیت‌ها و در نظر گرفتن آینده‌نگری خدمت رسانی کنند.

فرهادی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان برند برای سایر جمعیت‌ها مطرح است باید در زمینه امداد هوایی و در جهت گسترش آن تلاش کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: امداد ، هوایی ، جمعیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.