سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم معارفه رئیس جمعیت هلال احمر:

جمعیت هلال احمر با چراغ خاموش خدمت رسانی می‌کند/تقدیر از خدمات مرحوم آیت الله غیوری

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری از خدمات جمعیت هلال احمر با عنوان چراغ خاموش و خدمت رسانی در سکوت به مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه و رئیس جدید جمعیت هلال احمر، که صبح امروز (دوشنبه) در تالار امام خمینی(ره) دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، پس از قرائت حکم انتصاب مقام معظم رهبری در خصوص انتصاب حجت الاسلام عبدالحسین معزی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر اظهار کرد: فلسفه تشکیل این جلسه تغییر و تحولات ایجاد شده اخیر در فعالیت‌های جمعیت‌های هلال احمر است.

وی در ادامه با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله غیوری منشا خدمات بزرگی در جمعیت هلال احمر بودند، گفت: ثابت قدم بودن در خط صحیح و تبعیت از ولایت فقیه و تبع بلند و نیت خالصانه در این بزرگوار کاملا مشهود بوده و هرگز در طول عمر خود از این خط مستقیم منحرف نشده و حتی گاهی در حوادث طبیعی زلزله، سیل و . . . با همدردی صاحبان مصیبت در کنار آن‌ها حضور داشته که این امر جزو رسالت نماینده ولی فقیه در این جمعیت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی تاکید کرد: رسالت نظام مقدس اسلامی بر پایه خدمت رسانی به درماندگان بوده که یک اصل قرآنی و اسلامی محسوب شده و سفارشات فراوانی در این زمینه بیان شده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همواره با چراغ خاموش و در سکوت به ارائه خدمت می‌پردازد، گفت: خوشبختانه تشکیلات جمعیت هلال احمر در کشور ما منشا خدمات بزرگی بوده که یکی از نقاط قوت در این جمعیت پاسداری از ارزش‌های فراموش شده را بدون دریغ احیا می‌کند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: گلپایگانی ، قرآنی ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.