سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افجه‌ای: منتظر وصول مطالبات از سازمان لیگ و اجرای تعهد بدهکاران‌ به باشگاه هستیم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: مشکلات مالی مهم‌ترین مساله‌ای بود که در این جلسه درباره آن بین اعضا هیات مدیره بحث و تبادل نظرهایی صورت گرفت.

سید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره خروجی جلسه‌ هیات مدیره دیروز باشگاه استقلال اظهار داشت: در جلسه دیروز‌ همه اعضا هیات مدیره به جز افشارزاده و نثاری حضور داشتند و درباره‌ مسائل مهمی بحث و تبادل نظر‌ نهایی صورت گرفت.
 
وی بیان کرد: یکی از مسائل مهمی که در این جلسه درباره آن بحث و تبادل نظرهایی انجام شد در خصوص مشکلات مالی باشگاه بود که اخیرا مدتی است به صورت مقطعی گریبان گیر آبی‌ پوشان شده است و با توجه به اینکه بدهی‌های طرف قرار داد‌ها نزدیک شده و درباره برخی دیگر حتی از تاریخ آنها نیز گذشته‌ به دنبال راهکارهایی بودیم تا تامین بودجه انجام شود و امیدواریم در آینده نزدیک این بدهی‌ها هر چه سریعتر پرداخت گردد.
 
افجه‌ای تصریح کرد: البته نکته قابل توجه این است که ما انتظار داریم برخی از دوستان و سازمان‌هایی مانند سازمان لیگ  که تعهداتی نسبت به باشگاه استقلال دارند در انجام پرداختی‌‌ها تسریع‌ نمایند تا ما هر چه زودتر از مشکلات مالی اخیر بوجود آمده رها شویم.
 
سخنگوی باشگاه استقلال اظهار کرد: بدیهی است که اگر مسئولان باشگاه هرچه‌ زودتر به این مطالبی‌ دست پیدا کنند مطمئنا به انجام پرداخت مطالبات سرعت می‌بخشند تا هر مشکل در باشگاه حل شود وی عنوان کرد: بهتر است بگویم که موارد فوق کمی زمان بر خواهد بود و توقع مسئولان باشگاه این است طرف‌های مقابل قرارداد‌ها صبر و شکیبایی و تعامل داشته باشند تا هر چه سریعتر نسبت به پرداختی‌های آنها اقدام شود.
 
افجه‌ای عنوان کرد: لازم به ذکر است که در جلسه‌ی دیروز برخی از پیمانکاران که مطالباتی از قبل داشتند نیز در این جلسه حضور پیدا کردند و توضیحات خود را به اعضا هیات مدیره باشگاه ارائه دادند و بحث‌هایی نیز در این خصوص صورت گرفت.
 
وی افزود: از طرفی دیگر بحث تیم‌های پایه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با توجه به اینکه چند هفته بیشتر به پایان بازی‌های رده‌های سنی نمانده بنابر این برنامه ریزی‌های  لازم را انجام دادیم که تا پایان این بازی‌ها بتوانیم به تعهدات خود به عوامل تیمهای پایه نیز عمل نماییم.
 
وی بیان کرد: از دیگر بحث‌های مطرح شده در جلسه‌ی بحث خصوصی‌سازی بود که همان طور که قبلاً هم اعلام کردیم ما در مسئله قیمت‌گذاری ورود نخواهیم کرد و کماکان مجری مصوبات مجمع خواهیم بود ولی در این خصوص تبادل نظر‌هایی در رابطه با راهکار‌هایی که بتواند به این امر تسریع ببخشد توسط اعضا رد و بدل شد.
 
افجه‌ای در پایان خاطر نشان کرد: گزارش حضوری توسط مسئولان مربوطه در رابطه با اردوی کیش به سمع و نظر اعضا هیات مدیره رسید و با توجه به این گزارش اعضا هیات مدیره رضایت خود را اعلام و آرزوی توفیق روز افزون برای تیم بزرگسالان کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، وصول ، مطالبات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.