سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاوه سجادی حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بدون پرویز پرستویی «بوفالو» ساخته نمی‌شد

کارگردان فیلم سینمایی «بوفالو» گفت: همیشه تلفیق یک استاد و جوان و مراد و مرید جواب داده است و من همیشه از پرویز پرستویی به عنوان یک استاد یاد گرفتم و این پشت گرمی از سوی پرستویی سبب شد تا یک فیلم خوب ساخته شود پس اگر پرستویی نبود این فیلم ساخته نمی‌شد.

کاوه سجادی حسینی کارگردان فیلم سینمایی «بوفالو» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص این اثز گفت: همیشه تلفیق یک استاد و جوان و مراد و مرید جواب داده است و من همیشه از پرویز پرستویی به عنوان یک استاد یاد گرفتم و این پشت گرمی از سوی  پرستویی سبب شد تا یک فیلم خوب ساخته شود پس اگر آقای پرستویی نبود این فیلم ساخته نمی‌شد.

وی در خصوص جداسازی بخش بین المللی از جشنواره فیلم فجر بیان کرد: زمانی که جداسازی صورت بگیرد همه چیز چه از لحاظ داوری‌ها و چه از جهت هزینه به سینمای ایران و  فیلمهای ایرانی معطوف می‌شود.

سجادی حسینی ادامه داد: از طرف دیگر جداسازی بخش بین‌الملل باعث می‌شود برای آن دسته از فیلمها هم اتفاقات خوبی بیفتد و فیلمهای بهتری انتخاب شوند زیرا اهل فن با تمرکز بیشتری دست به انتخاب می‌زنند.

این کارگردان در خصوص بازدهی جداسازی بخش بین‌الملل گفت: بازدهی این کار قابل پیش‌بینی نیست و برای انجام آن باید وقت گذاشت و بها پرداخت.


انتهای پیام/رس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.