سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی منطقه 14به باشگاه خبرنگاران خبر داد

گرم خانه منطقه 14 راه اندازی شد/ اجرای این طرح برای بانوان پیش بینی می‌شود

معاون اجتماعی منطقه 14 گفت: گرم خانه ویژه آقایان در منطقه 14 راه اندازی شد و همچنین اجرای این طرح برای بانوان پیش بینی می‌شود.

محمدحسن ذیبخش معاون اجتماعی منطقه 14 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه گرم خانه مکانی برای افراد بی‌خانمان است گفت: افرادی که در طول شب جایی برای به صبح رساندن ندارند می‌توانند از امکانات این گرم‌خانه بهرمند شوند، این مجموعه ویژه آقایان و زمان پذیرش آن 5 عصر تا 6 صبح است.
 
وی تصریح کرد" در این گرمخانه تیم تخصص "روانشناس ، مددیار و روانپزشک " برای ویزیت این افراد مستقر هستند تا آنان را برای بازگشت به جامعه راهنمایی کنند.

معاون اجتماعی منطقه 14 تاکید کرد: در این گرم خانه 2 وعده غذایی " شام و نهار" سرو می‌شود و شهرداری منطقه کل هزینه این طرح را تقبل کرده به صورت رایگان در اختیار افراد بی‌خانمان قرار می‌دهد.

ذبیخش در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌های زندگی در این گرم‌خانه تکمیل کرد: مجموعه کارگاه‌های آوزش مهارت زندگی هرشب با حضور روانپزشک و مددکار برگزار می‌شود تا آنها بتوانند پیش‌بینی درست و مشخصی را برای افرادی که به طور مستمر در آنجا حضور دارند در راستای بازگشتشان به زندگی داشته باشند.

معاون اجتماعی در پایان گفت: احتمال اجرای این طرح در فضای دیگر برای بانوان بسیار زیاد است و شهرداری با راه اندازی گرم‌خانه ویژه بانوان کمک می‌کنند تا آنها از مکان امن و مطمئن بهرمند شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.