سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرتیپ موسوی:

ناوگروه سی و دوم نیروی دریایی ارتش دو افتخار بزرگ کسب کرد

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های آزاد با علم و فناوری‌های بومی با وجود تحریم‌های اقتصادی دشمنان، پیام‌آور اقتدار، صلح، دوستی و فرهنگ انقلاب اسلامی در کل دنیا است.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "عبدالرحیم موسوی" جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم استقبال از سی و دومین ناوگروه نیروی دریایی ارتش ضمن خداقوتی به کارکنان آن، اظهار داشت: ناوگروه سی و دوم نیروی دریایی ارتش دو افتخار بزرگ را کسب کرد که علاوه بر مأموریت دریانوردی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و بین‌المللی و تأمین امنیت خطوط کشتی‌رانی در رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) نیز حضور موثر داشت.

وی با اشاره به انجام موفق رزمایش مشترک محمد رسول‌الله (ص) افزود: این رزمایش دل‌های آحاد مردم را شاد کرد و مردم تکریم خود را از رزمایش و از نیروی دریایی ابراز داشتند.

امیر سرتیپ موسوی با اشاره به دیدار خود و سایر فرماندهان ارتش با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: هر یک از نمایندگان از زوایای مختلف به بحث رزمایش پرداختند و به ابعاد تأثیرگذار آن در جوامع بین‌المللی و تاثیر آن از بعد روحیه، امید و شادی در میان اقشار مختلف مردم سخن گفتند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان مأموریت بزرگ و خطیر و پرافتخار نیروی دریایی، اظهارداشت: نیروی دریایی اقتدار مضاعفی بدست آورده است که نه فقط اهداف جمهوری اسلامی ایران از لحاظ دیپلماسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی را محقق کرده است بلکه پیام آور عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران هم می‌باشد.

وی اذعان داشت: اگر ملتی بخواهد عزیز و الگو باشد می‌تواند با اتکا به خدا و مردم و نیروی توانمند این پرچم را روز به روز بالا‌تر ببرد و پرافتخار‌تر کند.

امیر سرتیپ موسوی در پایان خاطر نشان کرد: حضور ناوگروه‌های نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد با علم و فناوری‌های بومی شده با وجود همه تحریم‌های اقتصادی دشمنان، پیام آور اقتدار، صلح، دوستی و فرهنگ انقلاب اسلامی در کل دنیا و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی نشانه اقتدار، علم و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین المللی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.