سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابطحی:

مشکل تاکتیکی نداریم / عدم تمرکز موجب از دست رفتن بردها در دقایق پایانی شد

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری برد میثاق تهران را حق تیم خود دانست

سید مهدی ابطحی سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از برتری مقابل میثاق تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود اما شروع خوبی نداشتیم و شوتی که بازیکنان میثاق از وسط زمین به سمت دروازه ما زدند با اشتباه گلر ما از بین پای او وارد دروازه شد. این اشتباه به این دلیل رخ داد که دروازبان می خواست ضدحمله تیم را آغاز کند. پذیرفتن چنین گلهایی در فوتسال موجب افت روحی تیم شده و تمرکز و فرم تیم را کاهش می دهد. به همین دلیل در موقعیت تک به تک بازیکن ما توپ را از دست داد و در ضد حمله گل دوم را هم خوردیم.
 
وی افزود: اما در نیمه دوم بازیکنان ما بازی خوبی ارائه دادند و توانستیم ۴-۲ از حریف پیش بیفتیم. در دقایق پایانی هم تیم حریف بازی پنج نفره را اجرا کرد اما در نهایت ما برنده بازی بودیم. البته شایستگی های تیم ما با این برد نشان داده نمی شود. ما در ۴-۵ بازی اخیر در ثانیه های پایانی نتیجه را واگذار کردیم و اگر این امتیازات را کسب کرده بودیم جایگاه به مراتب بهتری داشتیم.
 
ابطحی تاکید کرد: تیم ما در گلزنی مشکل دارد اما در تاکتیک و تکنیک مشکلی نیست و بازی های خوبی ارائه می دهیم. با توجه به شرایطی که در جدول داریم بازیکنان ما بی محابا حمله می کنند و این نکته موجب می شود که راحت گل بخوریم و استرس زیادی به بازیکنان منتقل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابطحی ، فوتسال ، ساری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.