سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورز:

دبیری در این بازی حرفی برای گفتن نداشت/ باشگاه از ما قهرمانی نمی‌خواهد

مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان نسبت به قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم ابراز امیدواری کرد.

محمد کشاورز مربی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دیدار با دبیری تبریز گفت: بازی خوبی بود و در این بازی به جز چهار دقیقه پایانی تسلط کاملی در بازی داشتیم. در ان دقایق پایانی تیم دبیری از سیستم پاورپلی استفاده کرد و در این روش هم بیشتر باید تمرکز را بر کار دفاعی گذاشت. در بقیه شرایط بازی به جرات با تمام احترامی که برای حریف قائلم می گویم که ما مسلط بر بازی بودیم.
 
وی افزود: در این بازی هم موقعیت های بسیاری داشتیم . آنقدر که می‌توانستیم در نیمه اول با ۳-۴ گل از زمین خارج شویم اما همانطور که در گذشته گفته ام بیش از حد موقعیت های گلزنی‌مان را از دست می دهیم. بعضی تیم ها موقعیت ایجاد نمی کنند و گل هم نمی زدنند. اما ما موقعیت های خوبی ایجاد می کنیم اما وارد دروازه نمی کنیم. بی دقتی و بدشانسی موجب از دست رفتن موقعیت های تک به تک و دو به تک می شود. باید این ضعف خود را برطرف کنیم.

چون در بازی رفت مقابل دبیری هم این اتفاق برای ما رخ داد و ما موقعیت های بیش داشتیم اما دبیری برنده بازی شد. اگر بخواهیم در خانه حریف اینگونه بازی کنیم قطعا برایمان خطرناک است.
 
کشاورز در خصوص احتمال قهرمانی تیم گیتی پسند گفت: من از ابتدای فصل هیچ قولی به کسی ندادم و باشگاه هم از ما قهرمانی نخواسته اما تلاشمان را می کنیم تا با بازی خوب را به جایگاه خوب برسیم. اگر بازی خوبمان به قهرمانی برسد که بهتر و اگر نرسد هم هیچ کس به ما اعتراضی ندارد اما در مجموع کسی از قهرمانی بدش نمی‌آید.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشاورز ، گیتی ، دبیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.