سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با رادیو اسرائیل؛

لیبرمن: با وجود "محمود عباس" هیچ راه‌حل سیاسی وجود ندارد/تشکیلات خودگردان با شکل کنونی آن باید منحل گردد

لیبرمن، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی با درخواست انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین با شکل کنونی آن اعلام کرد که با وجود محمود عباس هیچ گونه راه حل سیاسی وجود ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، "آویگدور لیبرمن"، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی در گفتگو با رادیو اسرائیل، با درخواست انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین با شکل کنونی آن، اعلام کرد که با وجود محمود عباس هیچ گونه راه حل سیاسی وجود ندارد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو اسرائیل گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین با شکل کنونی آن باید منحل گردد و باید به دنبال جایگزینی برای آن بود که متناسب با جامعه جهانی باشد.

لیبرمن همچنین با بیان اینکه تا زمانی که محمود عباس در ریاست تشکیلات خودگردان هست ایجاد هرگونه پیشرفتی در مذاکرات سازش بعید است گفت: ضرورت دارد که محمود عباس از ریاست تشکیلات خودگردان برکنار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: شایسته است که اسرائیل نیز از طریق تشویق کشورهای غربی به توقف کمک‌های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین به رفتن فلسطین به دادگاه بین‌المللی کیفری پاسخ دهد.

گفتنی است، قرار است تا لیبرمن از وزیر خارجه کانادا که از منطقه بازدید می‌کند بخواهد تا کمک‌های کانادا به دادگاه بین‌المللی کیفری را بخاطر تصمیم این دادگاه متوقف کند.

گفتنی است، دادستانی دادگاه بین‌المللی کیفری در تصمیمی از بازگشایی تحقیقاتی درباره جنایت جنگی احتمالی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین خبر داده است.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.