سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پرداخت 1677 میلیارد ریال از مطالبات شرکت ارتباطات زیر ساخت ، مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور شد ، سه هزار نفر از پاسداران اهل قلم شناسایی و ساماندهی شده‌اند و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

رمزگشایی از سخنان اخیر سید حسن نصرالله درباره "فاتح 110"/ موشک‌های حزب‌الله، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کند



 زمانی‌که موشک‌های ایرانی مقاومت برای نخستین بار اسرائیل را مورد هدف قرار دادند همه دنیا در شوک فرو رفت، لذا موشک‌های ایرانی نقش به‌سزایی در توقف تجاوزهای اسرائیل و ایجاد توازن قوا در منطقه دارند.

تایید بخش عمده‌ای از حکم «م. ر» در دیوان عالی کشور/ از بیان جزئیات معذوریم
سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده "م.ر" گفت: بخش عمده‌ای از حکم بدوی در دیوان عالی تایید شد.

دلایل عدم حضور چهره‌های دولت در همایش سراسری اصلاح‌طلبان/ اقدام دولت هوشمندانه بود کارشناس مسائل سیاسی و رسانه‌ای گفت: عدم حضور نمایندگان دولت در همایش اصلاح‌طلبان را باید مثبت ارزیابی کرد و آن را ناشی از برداشت و ارزیابی صحیح دولت از وضعیت جریان اصلاح طلب دانست.

پرداخت 1677 میلیارد ریال از مطالبات شرکت ارتباطات زیر ساخت
 با تصویب هیات وزیران مبلغ یک هزار وششصد وهفتاد وهفت میلیارد و هفتصد و دو میلیون ریال از مطالبات شرکت سهامی ارتباطات زیر ساخت پرداخت می‌شود.

يك نشست و چند نكته

 نخستين گردهمايی اصلاح‌طلبان پس از 6 سال برگزار شد. روزنامه‌های دوم خردادی از اين گردهمايی با تيترهايی چون - اصلاح‌طلبان در ضيافت اجماع - خيز زمستانه برای بهارستان - رقص پرچم اصلاحات در خيابان پرچم به استقبال آن رفتند.

تحولات دمشق _بغداد و عقب نشینی کشورهای متحجر عربی در معادلات منطقه

 تحولات ایجاد شده در سوریه و عراق باعث شده، روز به روز کشورهای متحجر عربی عقب‌نشینی بیشتری کنند و از نقاط ضعف بیشتری برخوردار شوند اما در مقابل کشور ما و طرفداران ما روز به روز تقویت شوند.

مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور شد

محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور شد.

افزایش قدرت دفاعی مستلزم بهترین وضعیت آمادگی در پدافند عامل و غیر عامل است
 جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش گفت: تأمین امنیت دفاعی مراکز حیاتی، حساس و مهم کشور از اهداف اصلی این قرارگاه است.

سه هزار نفر از پاسداران اهل قلم شناسایی و ساماندهی شده‌اند
 معاون فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: پاسداران اهل قلم در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با همه امکانات و وجودشان در این عرصه که نیاز انقلاب اسلامی است، باید به دشمن هجمه کرده و با او مقابله کنند.

لاریجانی 30 دی به ترکیه سفر می‌کند
رئیس مجلس شورای اسلامی در رأس هیئتی پارلمانی، روز سه‌شنبه هفته جاری برای حضور در دهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه سفر می‌کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.