سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ‌الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برنامه جدید تروریست پروران؛ ماندن در منطقه یا بازگشت به همراه زندان برای تروریست‌ها

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: می‌بینیم که اکنون در اروپا کمپ‌هایی به راه انداخته شده که هر کدام از این تروریست‌ها قصد بازگشت داشتند سریعا وارد زندان شوند.

"حسین شیخ‌الاسلام" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشستی برای مقابله با داعش در لندن اظهار داشت: کسانی که گروه‌های تروریستی حاضر در منطقه را برای اهداف پلید خود ایجاد کرده‌اند امروز با مشکلاتی مواجه هستند.  
 
وی ادامه داد: این گروه‌ها در جهت لطمه به کشورهای منطقه و درگیری داخلی مسلمانان، هم چنین تضعیف مقاومت ایجاد شده‌اند، کشورهای حامی اکنون خواستار این هستند تا این لطمه‌ها به خود آن‌ها بازنگردد.
 
مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای ایجاد کننده و حامی تروریسم اکنون در پی این هستند که کاری کنند که این تروریست‌های شکست خورده به کشورهای خود بازنگردند در نتیجه به گونه‌ای به آن‌ها سخت می‌گیرند که آن‌ها ماندن را به برگشت ترجیح دهند.  
 
شیخ‌الاسلام اضافه کرد: می‌بینیم که اکنون در اروپا کمپ‌هایی به راه انداخته شده که هر کدام از این تروریست‌ها قصد بازگشت داشتند سریعا وارد زندان شوند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این حامیان با توجه به موفقیتی که در موصل مشاهده کردند فکر نمی‌کردند که در عراق شکست بخورند در نتیجه با وجود این شکست جدی چنین نشست‌هایی را ترتیب داده تا تدبیری در این زمینه بیندیشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.