سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری های فوتسالی در مشهد

با کت و شلوار سازمانی‌شان ما را کتک زدند / به زور یکی از همکاران را از زیر دست پا بیرون کشیدیم

یکی از شاهدان ماجرای درگیری در پایان دیدار تیم های تاسیسات و فردوسی از اتفاقات این شب فوتسالی گلایه می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار تیم های فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی تهران با حواشی خاصی در پایان بازی همراه بود که فیلمبردارهای صدا و سیما در این درگیری به شدت آسیب دیدند.
 
در این رابطه یکی از عوامل خبری که نخواست نامش فاش شود گفت: بعد از پایان بازی عوامل دو تیم تاسیسات و فردوسی درگیر شدند و کار به درگیری فیزیکی کشید. در این بین همکاران ما در صدا سیما هم که مانند همیشه چوب دو سر طلا شدند و فقط به جرم انجام رسالت خبری و تصویری خود و داشتن تصویر از درگیری ها به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
 
دوربین های ما را شکستند و چهار خبرنگار خدوم ما را به جرم حفاظت از دوربینشان کتک زدند. به زحمت یکی از همکاران را از زیر دست و پا خارج کردیم. بالغ بر ۳۰ نفر به همکاران ما حمله کردند. عوامل تیم فردوسی، از سرپرست گرفته تا اعضای موسسه مالی و اعتباری با کت و شلوارهای سازمانی‌شان به ما حمله کردند.
 
در حالی که فیلم تمام درگیری ها موجود است از انتشار آن خودداری می کنیم تا تیم شهرمان متضرر نشود اما دوستان ما در تیم فردوسی نمی دانند که ما همشهری هستیم و همکاریمان در کنار هم تنها راه حیاتمان است. نه آنها بدون ما می توانند تیم داری کنند و نه ما بدون آنها شغلی داریم. اما متاسفانه مسئولان این تیم این موضوع را درک نمی کنند و ما را دشمن خود می دانند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، حاشیه ، فردوسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.