سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به تجمع برخی روسای هیات ها در هتل فرهیختگان؛

عرب: این کار غیر قانونی بود/ اگر هدف تبلیغات بود چرا از دیگر اعضای مجمع دعوت نشد؟

سرپرست کمیته استان های فدراسیون اسکی می گوید تجمع برخی روسای هیات ها در هتلی توسط گروهی از کاندیداها غیر قانونی بوده است.

کاظم عرب سرپرست کمیته استان های فدراسیون اسکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه باخبر شدیم که تعدادی از روسای هیات ها بدون هماهنگی با کمیته امور استانها به جای اینکه شب قبل از انتخابات در هتل آکادمی باشند به ضیافت یک جریان خاصی رفته اند.
وی افزود: این کار از نظر من غیر قانونی است چرا که اگر این قضیه برای تبلیغات سالم تعدادی از کاندیداها بود چرا از نمایندگان ورزشکاران، ارتش، آموزش و پرورش،آموزش عالی و ... دعوت نشد؟ آیا آنها نباید برنامه کاندیداها را بشنوند؟

رئیس هیات اسکی استان همدان ادامه داد: امیدوارم فردا در مجمع اسکی نمایندگان رای دهنده به این بلوغ رسیده باشند و به فردی اصلح رایی دهند که نگاهی به تمام استان های کشور داشته باشد. فردی که ثروت و امکانات اسکی را به صورت عادلانه بین همه تقسیم کند و به فکر توسعه همگانی این ورزش در کل کشور باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من فکر میکنم وزارت ورزش و جوانان که در تمام انتخابات های ورزشی به دنبال سالم برگزار کردن آنها بوده در این انتخابات حساس نیز حتی اگر عده ای با دست های پشت پرده در مجمع غیبت داشته باشند انتخابات را برگزار کند تا تکلیف ریاست این فدراسیون بلاخره مشخص شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکی ، عرب ، همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.