سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعمتی با پاورپلی مچ شمسایی را خواباند/ ابطحی با درخشش عظیمایی ماندنی شد

شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری چهار دیدار وارد هفته هجدهم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ روز نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال برگزار شد و تیم حفاری اهواز موفق شد تیم بالانشین مس سونگون را در هم بکوبد. در ادامه گزارش خانه فوتسال را از این مسابقات می خوانیم.
 
حفاری اهواز ۵ – مس سونگون ورزقان ۲
 
گلها: شهاب طالبی ۲ و مهران عالیقدر و حسین فهیمی مقدم و بهزاد عظیمی( حفاری ) ، مسلم رستمی ها و حمیدرضا یوسفی ( مس سونگون)
 
یکی از حساس ترین دیدار های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال را تیم های سوم و چهارم جدول رده بندی یعنی مس سونگون و حفاری در اهواز برگزار کردند. این دیدار حساس دو نیمه متفاوت داشت. در زمان اول بازی دو تیم دوشادوش یکدیگر رقابت کردند و در پایان نیمه هیچکدام نتوانستند توپی را وارد دروازه حریف کنند.
 
اما نیمه دوم این بازی کاملا متفاوت بود و حفاری اهواز که اکثر نیمه دوم‌های مسابقات را برده است، بازی را توفانی آغاز کرد و با زدن چهار گل به سختی شاگردان تقی پور را تنبیه کرد. تیم مس که در این بازی از حضور دروازبان اصلی خود محروم بود تلاش کرد تا بازی را به سود خود بازگرداند اما تیم میزبان که از حضور تماشاگرانش نیز محروم بود اجازه جبران را به حریف نداد تا در پایان بازی با نتیجه ۴-۳ به سود حفاری به پایان رسیده و این تیم نوزدهمین بازی متوالی بدون شکست خود را جشن بگیرد. حفاری با این سه امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد وجای تیم مس را گرفت. تیم حفاری می تواند با سه بازی متوالی بدون شکست در هفته های آینده، به عنوان شکست ناپذیر ترین تیم تاریخ ایران دست یابد. عنوانی که هم اکنون با ۲۲ بازی در اختیار تیم تام ایرانخودرو است.
 
 
 
دبیری تبریز صفر – گیتی پسند اصفهان ۱
 
گلها: سعید افشار ( گیتی پسند اصفهان)
 
لیگ پانزدهم فوتسال ایران را باید نبرد دبیری و گیتی پسند دانست. تیم های مدعی فصل گذشته که با کری خوانی ها و رقابت جذابشان تنوز لیگ را داغ کرده بودند و خاطره بازی های حساس دو تیم از سال ۹۲ بر جای خواهد ماند.
 
اما با گذشت یک سال، دبیری از کورس قهرمانی خارج شده و در فضای آرام میانه جدول برای اعاده حیثیت به مصاف حریفان می‌رود. اما جدا از شرایط جدولی دو تیم، نبرد دو تیم متمول و پرستاره در هر هفته ای از لیگ جذاب می باشد و دیدار تیم های دبیری و گیتی پسند در هفته هجدهم نیز طبق همین قاعده از زیبایی برخوردار بود. مصاف دو مربی بازیکنی که تا دو سال پیش در تیم ملی هم‌بازی بودند. در این دیدار نفسگیر تیم گیتی پسند موفق شد با گلزنی بازیکن جوانش با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد. گیتی پسند با این برد به رده دوم جدول صعود کرد تا همچنان مدعی قهرمانی بماند.
 
 
 
شهروند ساری ۴ – میثاق تهران ۳

 
گلها: مرتضی عظیمایی ۳ و امیرحسین رسولی ( شهروند ) ، موسی حسن دوست و محسن فرهمند و مجید حاجی بنده ( میثاق)
 
تیم فوتسال شهروند ساری در هفته هجدهم موفق شد در قلعه عقابها تیم میثاق را شکست داده و از شرایط اورژانسی خارج شود. در این دیدار تیم میهمان با هدایت رضا لک خیلی زود به دو گل رسید ولی شاگردان سیدمهدی ابطحی که آخرین فرصتهایش برای حفظ نیمکت تیم شهروند را تجربه می کرد، در ادامه بازی را به سود خود برگرداندند و با درخشش مرتضی عظیمایی سه امتیاز شیرین را در خانه حفظ کردند. درخشش عظیمایی یادآور سالهای نه چندان دور فوتسال مازندران و روزهایی بود که ساری با تماشاگران متعصبش در فوتسال ایران آقایی می‌کرد. عظیمایی در این دیدار سه گل زد و یک پاس گل داد تا لک مجبور به استفاده از سیستم فلایینگ پلیر شود. هرچند میثاق با بازی پنج نفره یک گل زد اما در نهایت با دست خالی به خانه بازگشت.
 
 
 
فردوسی مشهد۳ – تاسیسات دریایی تهران۳

 
گلها: ناصر عجم و جواد غدیری و هاشم محمدی( فردوسی) ، محمدرضا سنگ سفیدی و علی ابراهیمی و حمید احمدی ( تاسیسات دریایی)
 
آخرین دیدار روز نخست هفته هجدهم را تیم های فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی تهران برگزار می کردند. دیداری که قرار بود از ساعت ۱۷ آغاز شود به دلیل قطعی برق سالن با بیش از یک ساعت تاخیر آغاز شد. تلاش دو تیم در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی ابتدا ناصر عجم از روی نقطه پنالتی میزبان را پیش انداخت اما در ثانیه پایانی محمدرضا سنگ سفیدی از اشتباه بازیکن فردوسی بهره برد و گل تساوی را به ثمر رساند.
 
در فاصله بین دو نیمه این بازی بار دیگر برق سالن مسابقه قطع شد تا نیمه دوم بازی هم با تاخیر آغاز شود. در این نیمه ابتدا شاگردان وحید شمسایی با از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه تیم فردوسی باز هم با سیستم پاورپلی امتیاز گرفت و بازی را با نتیجه ۳-۳ مساوی به پایان رساند تا رقابت بالای جدول به اوج خود برسد.
 
 
 
برنامه روز دوم هفته هجدهم:
 
یکشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
 
پایاسازه تبریز ۱۶:۰۰ ماهان تندیس قم
 
(سالن علوم پزشکی تبریز)
 
رضا فلاح زاده- مجید فراهانی- کمال بایزیدی- علی احمدی سلطانیه
 
ناظر داوری: منصور سبزواری
 
مقاومت البرز ۱۶:۰۰ فرش آرا مشهد
 
(سالن انقلاب کرج)
 
علیرضا یگانه- مهدی مرشدی- ابراهیم محرابی افشار- انور ابراهیم پور
 
ناظر داوری: عبدالواحد بیت سیاح
 
شهرداری ساوه ۱۶:۰۰ شهید منصوری قرچک
 
(سالن فجر ساوه)
 
علی پورافشار- حسینعلی محمدنژاد- حمیدرضا قدسی راغب- علی رشیدی
 
ناظر داوری: فرهاد حسینیان


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، میثاق ، حفاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.