سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنونس فیلم سینمایی «بوفالو» + فیلم

«بوفالو» به تهیه کنندگی همایون اسعدیان داستان شکوفه و پیمان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ «بوفالو» به تهیه کنندگی همایون اسعدیان که در ابتدا با نام «ضدنور» پروانه ساخت دریافت کرده بود، داستان شکوفه و پیمان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.



پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی، هومن سیدی و پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب و محمدرضا فتحی در این فیلم سینمایی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.



از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به همایون اسعدیان تهیه کننده، کاوه سجادی حسینی کارگردان، تایماز افسری و کاوه سجادی حسینی فیلمنامه نویس، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مهران ملکوتی صدابردار، صداگذار: محمد کشفی کامیاب امین عشایری طراح صحنه و لباس، مهرداد میرکیانی طراح گریم، آرش زاهدی اصل تدوین، بهرام دهقانی مشاور تدوین، ژرژ هاشم زاده مجری طرح و برنامه‌ریز، مجید کریمی مدیر تولید، نوید سجادی حسینی عکاس، بابک اسدی و شهین محمدی سرمایه گذار اشاره کرد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.