سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه دیدار در عربستان - ازبکستان؛

سرمربی ازبکستان: بازی مقابل عربستان برایمان حکم فینال را دارد

سرمربی تیم ازبکستان در آستانه دیدار تیمش مقابل عربستان می‌گوید باید در مقابل این تیم پیروز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: دو تیم فوتبال عربستان و ازبکستان در آخرین دیدارشان در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گروهB امروز به مصاف هم خواهند رفت.
 
ازبکستان با یک پیروزی و یک شکست 3 امتیازی است و با پیروزی مقابل عربستان می‌توانند صعود خود را به دور بعد مسجل کند. سر مربی این تیم نیز می‌گوید تنها پیروزی نتیجه دلخواه شان است.
 
وی در خصوص گفت: همه‌ی بازیکنانم دوست داشتند بازی خوبی مقابل چین ارائه دهند، اما اشتباهات کوچک باعث شکست تیم‌مان شد. درانتخاب ترکیب اولیه برای بازی مقابل عربستان تغییراتی را به وجود خواهیم آورد. بازیکنان دخیره به تیم کمک خواهند کرد تا هر 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. تمام بازیکنان برای بازی مقابل عربستان آماده هستند.
 
کاسیموف در ادامه افزود: ما تنها با پیروزی شانس صعود به دور بعد داریم باید خود را به خوبی برای این بازی حساس و سنگین آماده کنیم.

مهاجمان عربستان صعودی و بسیار سریع هستند و ما از این موضوع به خوبی آگاهیم و خود را آماده کرده‌ایم. معمولا هافبک‌های این تیم مهاجمانشان را به خوبی تغذیه می‌کنند.
 
بازیکنان ما باید در بازی مقابل عربستان سرعت خود را بیشتر کنند این بازی برایمان حکم فینال را دارد با تمام توان به میدان خواهیم رفت. انتظار داریم بازی بسیار جذابی مقابل عربستان را شاهد باشیم.
 
عربستانی‌ها معمولا سنتی بازی می‌کنند ما برایشان احترام زیادی قائل هستیم اما چاره‌ای جز پیروزی نداریم.
 
اگر در بازی مقابل چین مرتکب اشتباه نشده بودیم، الان در چنین موقعیتی قرار نداشتیم اما به خودمان اعتماد داریم و تلاشمان را برای صعود به کار خواهیم بست.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.