سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داداش زاده خبر داد

اپراتورها برای رسیدن به شاخص های کیفی تلاش بیشتری کنند

تمام شاخص های مربوط به کیفیت و پوشش اپراتورها به صورت دوره ای کنترل می شود و هنوز اپراتورها برای رسیدن به شاخص ها باید کار زیادی انجام دهند تا به استانداردهای مطلوب برسیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به این که طبق مصوبه 119 کمیسیون تنظیم مقررات کلیه شاخص های کیفی مربوط به شبکه ی نسل 2 و بالاتر مصوب و ابلاغ شده اظهارکرد: در بحث پوشش شهری و جاده‌ای و کیفیت سازمان به صورت دایم وضعیت را مانیتور می کند و به نظر ما تمام اپراتورها نیازمند کار بیشتر هستند تا به استانداردهای مصوبه 119 برسند.
 
وی افزود: سازمان در دو سطح پوشش و کیفیت شبکه را رصد می کند. یکی، بر اساس گزارش های دوره ای اپراتورها که هر سه ماه یک بار تمام شاخصها از جلمه پوشش را گزارش می کنند و سپس از طریق گزارش های ستاد و مناطق که  هر شش ماه یکبار در کشور شاخص‌ها از نظر میزان برآورده کردن انتظارات بررسی می شود.  

داداش زاده با بیان این که در بسیاری از شاخص‌های کیفی مربوط به شبکه و پوشش از سنوات قبل تا به حال رشد بسیار خوبی را شاهد هستیم، اظهار کرد: با این وجود، از نظر ما و مردمی که انتظار ارایه سرویس مناسب دارند، هنوز اپراتورها باید تلاش بیشتری در این خصوص داشته باشند، به ویژه در زمینه پوشش درون شهرها و منازل، جاده ها و مناطق روستایی مقداری از شاخص‌ها عقب هستیم و مردم انتظار رسیدگی به این وضعیت را دارند.
 
 وی در عین حال با اشاره به برخی مشکلات از جمله مشخص نبودن محدوده شهرها و روستا گفت: علی رغم این که نیازمند ایجاد یک سری سایت های جدید هستیم عدم همکاری دستگاه های مختلف باعث اشکال در کار اپراتورها شده است. به ویژه در شهرها که اپراتورها با مشکلات بسیاری مواجه هستند که به سختی قابل حل است و همین امر موجب پوشش نامناسب در برخی مناطق پرجمعیت شهری شده و با توجه به رشد ساختمان سازی در بسیاری شهرها طبیعتاً اپراتورها مسوولیت سنگینی برای پوشش و بهینه سازی شبکه دارند.
 
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر این که هنوز فاصله زیادی با استانداردهای جهانی و منظقه داریم کرد: اپراتورها باید کار زیادی انجام دهند تا به استانداردهای مطلوب کیفیت و پوشش برسیم.
 
داداش زاده در بخش دیگر سخنان خود در مورد سیم کارت‌های بی نام و نشان نیز گفت: تا پیش از عید، باید مطابق مصوبات کمیسیون و دستور العمل نظارتی ابلاغی به اپراتورها، تکلیف سیم کارتهای دارای هویت جعلی و یا بدون کد ملی مشخص شود.
 
وی با تاکید بر این که در شبکه مخابرات کشور، سیم کارت فعال بدون نام و نشان نداریم، گفت: هر دو اپراتور به یک میزان دارای سیم کارت‌های اشکال دار با هویت جعلی هستند و از این رو باید به تکمیل کد ملی سیم کارت های فاقد کد ملی پرداخته و سپس نسبت به احراز هویت صاحب سیم کارت با کسی که از آن استفاده می کند، اقدام کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دادش زاده ، تلاش ، اپراتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.