سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی‌نظمی جدید در منظم‌ترین لیگ یک سالهای اخیر/ تاخیر در شروع بازی ها

دو بازی هفته یازدهم لیگ دسته اول با تاخیر های بیش از حد معمول آغاز شد که این مسئله با اعتراض تیم های میهمان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال ایران یکی از بهترین سالهای خود را تجربه می کند که حواشی و اتفاقات ناشایست آن به مراتب کمتر از سالهای گذشته می باشد. اما با نزدیک شدن به هفته های پایانی احتمال بروز حواشی اختصاصی لیگ های پایین افزایش می یابد که بر خود لازم می‌دانیم به عنوان تنها پایگاه پوشش دهنده اخبار این دسته، مانع از بی اخلاقی در این مسابقات باشیم.
 
جدا از اتفاقات پشت پرده ای که هر ساله در این دسته نتایج را تحت تاثیر قرار می دهد و امسال تاکنون آنچنان بارز نبوده و به استثنای موارد اندکی، بازی ها را به حاشیه نبرده است، در هفته یازدهم شاهد تاخیر در شروع دیدارهای مختلف بودیم.

 اتفاقی که در هفته های حساس تر پایانی می تواند در تعیین تیم های صعود کرده نقش داشته باشد. البته جدا از تعیین نتیجه ها، این اتفاق نظم لیگ منظم امسال را زیر سوال می برد. در هفته یازدهم دیدار تیم های کشاورز قزوین و پنت هاوس مشهد یک بار از ۱۶ به ۱۹ تغییر کرد ولی باز هم بازی در ساعت ۱۹ آغاز نشد و در حالی که دو تیم از این ساعت برای برگزاری بازی آماده بودند، سالن میزبان مسابقه آماده برگزاری بازی نشد تا بازی با ۳۵ دقیقه تاخیر مجدد آغاز شود. اتفاقی که اگر مسئولان پنت هاوس مشهد سخت گیرتر بودند می توانست به لغو بازی منجر شود.
 
همچنین در بازی روز جمعه تیم پاس و هیئت فوتبال اصفهان نیز به دلیل مشابه بازی با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد که با اعتراض تیم میهمان همراه شد.
 
با توجه به نزدیک شدن به هفته های پایانی و حساسیت مسابقات انتظار می رود کمیته فوتسال  نظارت ویژه ای بر انجام بازی ها داشته باشد تا تیم هایی که شایسته موفقیت هستند به حق خود برسند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.