سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاران‌جوان بندرعباس در آستانه انصراف از لیگ دسته اول/ تعطیلی تمرینات و جدایی احتمالی سرمربی و بازیکنان

تمرینات تیم فوتسال یاران جوان بندرعباس به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم یاران جوان بندرعباس که فصل گذشته در لیگ دسته دوم ناموفق بود و نتوانست به لیگ دسته اول صعود کند، با خرید امتیاز تیم زمزم اصفهان به لیگ دسته اول آمد اما گویا تمهیدات لازم برای حضور موفق این تیم در لیگ یک فراهم نبوده و فقط با خرید امتیاز این تیم در مسابقات دسته اول شرکت کرده است.
 
این تیم اکنون در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات دسته اول هم امتیاز با تیم استقلال نوین ماهشهر در قعر جدول رده بندی برای بقا می جنگد اما شنیده ها حاکی از آن است که مشکلات مالی این تیم صبر بازیکنان و کادر فنی تیم را لبریز کرده و بعد از اینکه برای چندمین بار تعهدات مالی این تیم براورده نشده، بازیکنان شهرستانی و سرمربی تیم شهر میناب را ترک کرده و به خانه رفته اند تا این تیم جنوبی در شرایط خاصی قرار بگیرد.

 چند بازیکن این تیم در تعطیلات نیم فصل به دلیل مشکلات مالی از تیم جدا شدند و حالا بازیکنان کرمانی و شیرازی و کرجی تیم به شهرهایشان بازگشته اند تا تمرینات تیم تعطیل و ادامه حضور یاران جوان در لیگ یک در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
 
شنیده می شود مشکلات این تیم تا حدی است که در هفته گذشته خوابگاه بازیکنان و سالن تمرین این تیم ۳ روز بدون برق بوده و بازیکنان پس از برگزاری دربی جنوب مقابل آذرخش، به شهرهای خود بازگشته اند. همچنین تیم بانوان یاران‌‌جوان بندرعباس که در لیگ برتر قرار دارد نیز هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی در بازی خانگی خود حاضر نشد تا با در نظر گرفتن این نکته بتوان تا حدی پیش بینی کرد که تیم آقایان یاران جوان نیز از ادامه مسابقات انصراف دهد.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، یاران ، جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.