سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسرو شهراز، فردوس کاویانی و هدایت هاشمی «باگانه» را افتتاح می‌کنند

نمایش «باگانه» به کارگردانی حامد ادوایی از 28 دی با یاد استاد مرتضی احمدی و انوشیروان ارجمند اجرای خود را در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز می‌­کند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش باگانه به کارگردانی حامد ادوایی 28 دی ماه ساعت 20:30 با حضور هدایت هاشمی، فردوس کاویانی و خسرو شهراز و با یاد استاد مرتضی احمدی و انوشیروان ارجمند اجرای خود را در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز می­کند.
این نمایش نوشته مجتبی رفیعی است که در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجرعنوان برگزیده را به خود اختصاص داده و همچنین محمد شهباز تهرانی، محمد اصغری، سهیل عبدی، امین دماوندی، عماد محمدی، پونه نجفی و مهشید ناصری در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به هدایت هاشمی مشاور کارگردان، مونا رهنما دستیار و برنامه ر یز، سمن قناد طراحی و اجرای گریم، علی سینا رضانیا طراحی افکت و موسیقی، علی سینا رضانیا، فریماه فرهنگی و هادی حدادی نوازندگان اشاره کرد.

در خلاصه داستان نمایش باگانه آمده است: "مواظب خودتون باشید چون اگه خودتون بره بی‌خود میشید". همچنین باگانه به نوعی به نقد شیوه های سنتی بازیگری ایرانی می‌پردازد و با تلفیق نسل سنتی بازیگری و سبک مدرن در طول نمایش سعی در تغییر شیوه های بازیگری مرسوم دارد.

شایان ذکر است که علاقه مندان به تماشای نمایش باگانه میتوانند بلیت نمایش را از طریق سایت تیوال به نشانی http://www.tiwall.com/theater/baganeh با تخفیف 33% در سه روز اول و تخفیف 20% برای روزهای چهارم تا دهم تهیه کرده و یا جهت رزرو بلیت با شماره 09389007114 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است دانشجویان تمامی رشته ها، هنرجویان موسسات کارنامه و استاد سمندریان ، اعضای کانون سینما گران جوان و اعضای ایران اکتور میتوانند با 20% تخفیف از نمایش دیدن فرمایند.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.