سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه‌های نشر؛

«اشعار ققنوسی‌ها» منتشر می‌شوند

کتاب «اشعار ققنوسی‌ها» به عنوان مجموعه‌ای از آثار اعضای انجمن ادبی ققنوس در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

مینا آقا زاده ، دبیر انجمن ادبی ققنوس به خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون در جال جمع‌آوری آثار 80 نفر از اعضای انجمن ادبی ققنوس هستیم.
 
وی افزود: از شاعرانی که اشعار آن‌ها در کتاب " اشعار ققنوسی‌ها" ذکر شده می‌توان به " سرخوش پارسا" ، " کمال حسینیان" ،" بیژن آل موسوی" و " آمنه اقلیدی" اشاره کرد.
 
دبی انجمن ادبی ققنوس اظهار داشت: کتاب  " اشعار ققنوسی‌ها" درآینده نزدیک به احتمال زیاد از دریچه مرکز انتشاراتی " سفیر اردهان" یا انتشارات "ملینا" روانه بازار محصولات فرهنگی مکتوب می‌شود.
 
آقا زاده ادامه داد: از کتاب‌های دیگری که هم اکنون بر روی میز کاری من قرار گرفته می‌توان به کتاب‌های " نگارش، ویرایش و گزارش" و "تحلیل ساختاری فرم و محتوا در شعر سپید" اشاره کرد.
 
 وی اظهار داشت: کتاب " نگارش ، ویرایشو گزارش" درباره شیوه نوشتن به نگارش درآمده و در قالب یک کتاب دانشگاهی به راهنمایی افراد علاقمند به سرایش و نگارش شعر می‌پردازد.
 
دبیر انجمن ادبی ققنوس تصریح کرد: تا به حال در مورد چاپ و انتشار کتاب‌های "نگارش، ویرایش‌ و گزارش" و " تحلیل ساختاری فرم و محتوا در شعر سپید" با هیچ مرکز انتشارابی صحبت نکرده‌ام.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.