سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تا 6 ماه دیگر بیماران خاص برای تهیه دارو به تهران نمی‌آیند

دکتر هاشمی گفت: برنامه ریزی‌هایی در حال انجام است که در هر استان داروخانه‌ای برای توزیع داروهای بیماران خاص‌‌ همان استان معرفی شود.

دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که بیماران خاص برای تهیه داروهای خود باید به یکی از سه داروخانه ۱۳ آبان، ۲۹ فروردین و هلال احمر تهران از سراسر کشور مراجعه کنند و همین امر باعث مشکلات زیادی برای بیماران می‌شود آیا برنامه‌ای برای دسترسی بهتر و سریع‌تر دارو برای این بیماران دیده نشده است، گفت: امیدوارم که هر چه سریع‌تر داروخانه‌هایی در هر استان برای توزیع داروهای خاص معرفی شوند و در شهرستانهایی هم که امکان ایجاد داروخانه برای بیماران خاص وجود ندارد، بتوانیم به طور مستقیم دارو را به دست مصرف کننده برسانیم. 

وی ادامه داد: رفت و آمد و فصول مختلف سال برای بیماران خاص به تهران مخاطره آمیز است، از معاونت غذا و دارو خواسته شد تا در این خصوص برنامه ریزی شود اینکه تا چند وقت دیگر این برنامه اجرایی شود را باید از مسئولین غذا و دارو پرسید اما نباید بیشتر از ۶ ماه طول بکشد. 

هاشمی به قول‌هایی که در مورد بیماران صعب‌العلاج داده استريال اشاره و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم مراکزی را در هر استانی ایجاد کنیم که علاوه بر عرضه و تحویل دارو به بیماران سرطانی، شیمی درمانی این بیماران هم در‌‌ همان مراکز انجام شود. 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
کویری
۲۰:۲۹ ۲۷ دی ۱۳۹۳
خدا امواتت رو رحمت کنه به خودتم طول عمر وسلامتی بده دکتر جان خیلی دوست دارم وقتی میبینمت از تلویزیون با تصویرت حال میکنم یک رزمنده در کار اجرایی این قدر موفق خدا یاریت بده ...
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۷ دی ۱۳۹۳
مثل بقیه قولهات که عملی نشد
شهرام
۱۶:۲۴ ۲۷ دی ۱۳۹۳
دکتر هاشمی خدا قوت
تنها وزیری که کارشو خیلی حساب شده داره جلو میبره همین وزیره محترم.
خدا قوت که واسه خلق و ایرانی خدمت میکنید. خوش به سعادتون
کلات نادر
۱۳:۲۸ ۲۷ دی ۱۳۹۳
درودو خداقوت....
مدیریت جهادی یعنی خلاصه در دکتر هاشمی...
اجرتون باخدا
ایرانی
۱۲:۵۹ ۲۷ دی ۱۳۹۳
درود فراوان برشما