سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دفن 4000 نفر در آرامستان اصفهان از ابتداي امسال تا كنون

مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان با بيان اينكه بر اساس آمار، حوادث رتبه سوم و بيماري هاي تنفسي رتبه چهارم مرگ و مير را در سال جاري به خود اختصاص داده اند،گفت: آمار متوفي بر اثر بيماري‌هاي تنفسي به آمار مرگ و مير بر اثر حوادث بسيار نزديك شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمدعلي خبوشاني با اعلام اين مطلب اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاكنون 3 هزار و 800 نفر در باغ رضوان دفن شده اند كه بيشترين آمار مربوط به آبان ماه مي باشد كه در اين ماه 423 نفر در باغ رضوان دفن شده اند. 

وي اذعان داشت: از ابتداي سال جاري باغ رضوان تاكنون 2 هزار و 250 نفر متوفي آقا و يك هزار و 500 نفر متوفي خانم در خود جاي داده است. 

مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان با اشاره به ميانگين سني متوفي در باغ رضوان تصريح كرد: بيشترين ميانگين سني متوفي در باغ رضوان مربوط به سن 70 سال به بالا مي باشد كه از ابتداي سال جاري تاكنون يك هزار و 850 نفر در اين رده سني در باغ رضوان دفن شده اند. 

خبوشاني با بيان اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون 940 نفر 60 تا 75 ساله در باغ رضوان دفن شده اند،افزود: از ابتداي سال جاري تاكنون500 نفر متوفي 45 تا 60 ساله در باغ رضوان دفن شده اند و مابقي متوفي زير 45 سال بوده اند.

وي بيماري هاي قلبي عروقي، سكته، ايست قلبي و نارسايي قلبي را رتبه اول مرگ و مير در اصفهان عنوان كرد و گفت: براساس آمار موجود سرطان رتبه دوم، حوادث رتبه سوم و بيماري هاي تنفسي رتبه چهارم مرگ و مير در سال جاري را به خود اختصاص داده اند كه آمار مرگ و مير بر اثر بيماري هاي تنفسي به آمار متوفي بر اثر حوادث بسيار نزديك شده است. 

مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان تاكيد كرد: آمار موجود در ماه‌هاي مختلف سال متفاوت مي‌باشد به طور مثال آمار حوادثي همچون تصادفات در ايام نوروز و تابستان افزايش مي‌يابد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مدیر ، عامل ، سازمان ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.