سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خبر داد:

ارائه خدمات امدادی به ۴ هزار آسیب‌دیده در حوادث هفته گذشته/ انتقال ۲۳۴ آسیب‌دیده به مراکز درمانی

جانشین معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به این که ۳۷۳ تن در حوادث هفته گذشته از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شده‌اند، گفت: ۴ هزار و ۲۲۸ تن در ۴۵۷ حادثه هفته گذشته آسیب‌دیده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین درویشی جانشین معاون عملیات سازمان امداد و نجات، با اشاره به اینکه ۴۵۷ مورد حادثه در هفته گذشته رخ داده است، اظهار کرد: از میان این حوادث، ۲۶۶ مورد جاده‌ای، ۲۶ مورد برف و کولاک، ۱۳ مورد کوهستان، ۴ مورد صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آب‌گرفتگی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده و در این زمینه ۱۰۴ مورد خدمات حضوری ارائه شده است.

وی با بیان این که مجموع کل حادثه‌دیدگان ۴ هزار و ۲۶۷ تن بوده است، اظهار کرد: در این زمینه ۳ هزار و ۷۹ تن در برف و کولاک، ۷۸۵ تن در جاده‌ها، ۴۵ تن در شهرها، ۵ تن در سیل و آبگرفتگی و مابقی در سایر حوادث حادثه دیده‌اند.

جانشین معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: از مجموع ۴ هزار و ۲۲۸ آسیب‌دیده در هفته گذشته، ۳ هزار و ۷۹ تن در برف و کولاک، ۷۵۳ تن در حوادث جاده ای، ۴۷ تن در حوادث شهری، ۱۶ تن در کوهستان، ۵ تن در سیل و آب‌گرفتگی و مابقی در سایر حوادث آسیب‌دیده‌اند و ۳۲۰ تن هم از خدمات حضوری بهره برده‌اند.

وی با اعلام این که در مجموع ۳۷۸ تن در حوادث هفته گذشته نجات یافته‌اند، خاطر نشان کرد: از این میان ۲۳۴ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۴۴ تن نیز سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، امداد ، اسکان ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.