سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصاف سکونشینان لیگ فوتسال در اهواز/ چشم‌های خیره به صدر جدول‌ در انتظار تغییر

هفته هجدهم‌ لیگ برتر فوتسال‌ با مصاف‌ دو تیم سکونشین‌ حفاری‌ و مس‌ همراه است که می‌تواند جدول را دستخوش تغییر کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفته هیجدهم‌ لیگ برتر فوتسال‌ در فاصله 3 روز از رقابت‌های هفته گذشته‌ روز شنبه برگزار می‌شود تا تیم‌های لیگ برتری برای گرفتن امتیازات به مصاف هم بروند این در حالیست که رقابت‌های  صدر تا اواسط جدول به دلیل نزدیکی امتیازات مهیج برگزار می‌شود.
 
** دبیری تبریز- گیتی پسند اصفهان
 
مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته و تیم رده نشینی امسال که هفته گذشته‌ مغلوب تیم ماهان شده بود حالا گیتی پسندی را در تبریز میزبانی می‌کند که با لغو رقابت‌ هفته گذشته‌‌اش حال با توان بیشتری به مصاف دبیری‌ها می‌رود این در حالیست که احمد اسماعیل پور آقای گل فعلی دیگر محرومیتش طی هفته هفدهم به پایان رسید و حالا در بازی سخت تبریز قادر به همراهی تیمش است.
 
گیتی پسند با سکونشینی‌ تنها یک امتیاز فاصله دارد برای پیروزی در این بازی آماده به مصاف حریف می‌رود گیتی پسند با 29 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول قرار گرفته است.
 
** مقاومت البرز- فرش آرا
 
 در دومین رقابت هفته هیجدهم‌ فرش آرا در خانه مقاومتی‌ها با این تیم مقابله می‌کند فرش آرا که هفته گذشته به کسب تک امتیاز بازی مقابل حفاری‌ها رضایت داد حال برای ارتقاء در جدول و رسیدن به جمع مدعیان تنها به گرفتن امتیاز کامل بازی از رقیب رده یازدهمی خود می‌اندیشد اما مقاومت که هفته گذشته در اصفهان برای رقابت با گیتی پسندی‌ها حاضر نشد در صورت حل شدن مشکلات حاشیه‌ای، تازه نفس در خانه انتظار رقیب را می‌کشد تا با نمایش بازی مر موزش شانسی برای پیروزی داشته باشد فرش آرا و مقاومت به ترتیب با امتیاز‌های 26 و 15 در رده‌های هفتم و یازدهم جدول قرار گرفته‌اند.
 
** شهرداری ساوه- شهید منصوری قرچک
 
شاگردان خوراکچی که هفته‌ هفدهم‌ را با کامی تلخ از شکست سنگین‌ برابر مس پشت سر گذاشتند حال به دنبال پیروزی در خانه برای پاک کردن این خاطره  از اذهان هستند اما شکست منصوری با انگیزه که با وجود مشکلات سعی در ارتقاء جایگاهش در جدول دارد کار آسانی نخواهد بود زیرا منصوری بازی مشکل برابر ساری را نیز برد تیم‌های شهرداری ساوه‌ و منصوری قرچک به ترتیب با امتیاز‌های 8و24 در رده‌های چهاردهم‌ و هشتم قرار دارند  
 
** شرکت حفاری- مس سونگون
 
تیم حفاری که با تساوی در مشهد مقابل فرش‌آرا از حضور در پله‌‌ی دوم جدول محروم شد و پس از مس حال سکونشین سوم لیگ است در دیداری صدر جدولی در خانه به مصاف مس سونگون می‌رود.
 
تیمی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و چند هفته کسب نتایج ضعیف نتوانست ادعای قهرمانی‌اش را بگیرد؛ برای تثبیت جایگاه خود تنها پیروزی را هدف گرفته تا پیروز نبرد سکونشینان لیگ باشد این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شاگردان تقی‌پور هنوز کامشان با شکست سنگین ساوه‌ای ‌ها شیرین است. دو تیم مس و حفاری با فاصله‌ی دو امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفته‌اند.

** پایاسازه تبریز – ماهان تندیس قم

در دیگر دیدار هفته ی هجدهم پایا سازه قعر جدولی میزبان ماهانی می‌شود که پس از حضور رعدی در کادر فنی، هفته گذشته موفق به کسب اولین پیروزی‌اش شد.
 
پایا هم که در نبرد قبل خود برای تأسیسات صدر نشین رقیب آسانی نبود به امید نمایش قدرت دوباره‌ای به مصاف ماهان می‌رود.
 
باید دید شاگردان رعدی از پس تیم قعر جدولی برمی‌آیند یا تبریزی‌ها بار دیگر رقابتی نیز قابل پیش‌بینی برای کسب امتیاز ارائه می‌دهند.

** فردوسی مشهد - تأسیسات دریایی تهران  
 
فردوسی که هفته‌ی گذشته بازی باخته را با تساوی عوض کرد و موفق به گرفتن یک امتیاز از میثاق شد این بار در خانه، به امید گرفتن امتیاز کامل بازی، دیگر نماینده‌ی تهران را میزبانی می‌کند اما تأسیسات که حالا پس از دومین سال حضور در لیگ برتر، مدعی قهرمانی شده نیز به راحتی امتیاز ارزشمند این هفته‌ها را از دست نخواهد داد.
 
تأسیسات دریایی و فردوسی مشهد با امتیاز‌های 36 و 21 به ترتیبی در جایگاه‌های اول و دهم قرار گرفته‌اند.

** شهروند ساری- میثاق تهران

در دیدار پایانی هفته هجدهم شاگردان لک در ساری به مصاف شهروند ساری می‌روند .
 
میثاق که هفته گذشته شانس پررنگ خود برای ارتقاء در جدول را از دست داد و در دقیقه‌ی پایانی راضی به کسب تک امتیاز بازی شد برای جبران این تساوی در خانه ساروی‌ها نبرد سختی با شاگردان ابطحی خواهد داشت.
 
البته نباید از امتیاز میزبانی شهروند ساری که نقش مهمی در رقابت‌هایش دارد چشم پوشی کرد. میثاق و شهروند ساری با امتیازهای 23 و 14 به ترتیب در مقام‌های نهم و دوازده جدول قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بازی ، جدول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.