سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

افزایش 28 درصدی بودجه گردشگری لازم اما ناکافی/درآمدهای ارزی حاصل از گردشگری نادیده گرفته شده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به افزایش بودجه گردشگری در سال 94 همچنان معتقدیم برای برخورداری بیشتر از منابع وضعیت گردشگری باید سهم بیشتری از بودجه را نصیب این حوزه کنیم.

ابراهیم نکو  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص افزایش 28 درصدی بودجه گردشگری بیان کرد: گردشگری در کشورهای مختلف مورد توجه سیاست‌گذاران است و نقش آن در رشد اقتصادی، اشتغال‌زایی، معرفی و انعکاس ظرفیت فرهنگ به فرامرزها بر کسی پوشیده نیست. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: متاسفانه کشور ما با وجود داشتن تنوع اماکن فرهنگی، دیدنی، و زیارتی اما به دلیل اعتبارات ناکافی از یک سو شاهد گردشگران کمتر و از سوی دیگر ازبین رفتن آثار باستانی باشیم این امر باعث نادیده گرفتن در آمدهای ارزی حاصل از این صنعت شده است. 

نکو در ادامه اظهار داشت: توسعه و شکوفایی این صنعت در کشور نیازمند حمایت ویژه دولت از صنعت گردشگری است که علاوه بر آن تاثیر خود را بر رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی خواهد گذاشت که برای این منظور باید شناخت کامل و تبلیغ وسیع در خصوص ظرفیتهای گردشگری کشور صورت بگیرد. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس قسمت گردشگری است بر همین اساس طی سال گذشته و امسال به میزان بودجه این صنعت اضافه شده است اما ما معتقدیم همچنان این میزان برای توسعه زیرساختها کافی نیست و طی سالهای آینده باید اقدامات گسترده‌تری را انجام دهیم. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.