سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید استروتمن برای یوناتید گران تمام شد

رئیس باشگاه آرس رم برای سران باشگاه یونایتد پیغام داده و اعلام کرده اگر شیاطین سرخ خواهان به خدمت گرفتن استروتمن باید پول هنگفتی خرج کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، روری گارسیا سرمربی تیم آرس رم سال گذشته اعلام کرده بود حاضر به فروش کوین استرتمن با مبلغی کمتر از 10 میلیون یورو نمی‌شود.

مدافع 24 ساله که فصل گذشته دچار مصدومیت شده و نتواست در بازیهای جام جهانی 2014 حضور یابد. اما حالا دوران مصدومیت به پایان رسیده و بار دیگر منچستر یونایتد پیشنهاد خرید استرو تمن را مطرح کرده است.

با وجود اینکه لوئیس تن خال مربی هلندی تاکنون 153 میلیون پوند برای خرید 7 بازیکن جدید هزینه کرده است اما ظاهرأ هنوز پول به اندازه کافی دارد تا یک فرد کهکشانی دیگر برای به خدمت گرفتن استروتمن انجام دهد.

جیمز پالوتا رئیس باشگاه رم گفت: ما خواهان در اختیار دشتن بهترین بازیکنان در تیم آرس رم هستیم اما در کنار آن مجبور به تجارت و توجه به مسائل مالی هم می‌باشیم. به عنوان مثال رفتن استروتمن خواسته قلبی من نیست اما اگر کسی بیاید و مبلغ کلانی برای به خدمت گرفتن ارائه دهد به پیشنهادش گوش داده و آن را بررسی می‌کنیم.

لازم به ذکر است ، رم در سال 2013 و فقط با مصرف مبلغ 19 میلیون یورو استروتمن را از آیندهوون نزد خود آورد.
 
 آدیداس در خرید مسی به یونایتد کمک می‌کند
 
 کمپانی آلمانی ، آدیداس  به تازگی جای نایک در حمایت مالی از باشگاه منچستر یونایتد را گرفته و با شیاطین سرخ قراردادی 10 ساله به ارزش 750میلیون پوند امضا کرده است.
آ
دیداس قصد دارد با تامین هزینه سرسام آور انتقال مسی از بالسلونا به اوله ترافورد اولین کمک بزرگ خود به باشگاه را انجام داده و برتری خود در رابطه با فعالیتهای تجاری در ورزش را به رخ نایک بکشد.

لیونل مسی از سوی دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی هم پیشنهاداتی دریافت کرده اما هنوز کسی قادر به پرداخت 300 میلیون پوند برای نهایی کردن این انتقال نیست. 

انتهای پیام/   

برچسب ها: باشگاه ، رئیس ، پیغام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.