سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگویی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریالی حق ترخیص برای اولین بار در کشور

معاون امور توانبخشی بهزیستی گفت: امسال برای اولین بار 1765 معلول، سالمند، بیمار روانی مزمن با تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریال ترخیص می‌شوند.

یحیی سخنگویی، معاون امور توانبخشی بهزیستی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ترخیص معلولان، سالمندان، بیماران روانی مزمن اظهار کرد: امسال برای اولین بار 1767 معلول، سالمند، بیمار روانی مزمن از مراکز شبانه‌روزی بهزیستی، ترخیص می‌شوند تا فضای کافی برای جایگزینی افراد پشت نوبتی داشته باشیم.
وی با اشاره به عدم خروج این افراد از چرخه حمایتی سازمان گفت: مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار برای حمایت افراد ترخیصی برای اولین بار در نظر گرفته شده است.
معاون امور توانبخشی بهزیستی تصریح کرد: افراد ترخیصی به مرحله توانمندی لازم رسیده‌اند و همچنین خانواده نیز شرایط پذیرش آنها را در منزل دارد.
سخنگویی، تأکید کرد: در سال‌های گذشته، این مسئله به صورت یکپارچه اتفاق نمی‌افتاد و این تخصیص اعتبار ویژه افراد ترخیصی در نظر گرفته شده است که خروج این افراد از چرخه حمایتی تا پایان اسفند اتفاق می‌افتد که علاوه بر آن اعتبار 10 میلیارد ریال برای کمک هزینه نگهداری 2500 نفر نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمایتی ، سازمان ، مبلغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.