سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل صندوق رفاه سازمان نظام پزشکی:

ضریب بیمه در جامعه پزشکی بیش از 1.7 درصد است

مصلحی با بیان اینکه ضریب بیمه جامعه پزشکی در ایران بیش از 1.7 درصد است، گفت: این ضریب نسبت به سایر کشورهایی که ضریب بیمه پزشکان در آن به 8 درصد می‌رسد بسیار پایین است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محسن مصلحی مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی در اولین همایش رابطین بیمه‌ای سازمان‌های نظام پزشکی سراسر کشور که امروز در مجتمع فرهنگی و آموزشی آدینه برگزار شد با اشاره به اینکه جامعه پزشکی مانند سایر اقشار دارای نیازمندی‌هایی است؛ تصریح کرد: فراهم کردن نیاز این جامعه در اجرای بهینه وظایف آنها نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به سرعت تغییر و تحول علم پزشکی اظهار داشت: باید مطابق با علم روز حرکت کنیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم و با توجه به تاکیدات رئیس کل سازمان نظام پزشکی و شورایعالی این سازمان یکی از ماموریت‌های صندوق تعاون و رفاه را مقوله بیمه و انجام کار نهادینه و پویا قرار دادیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات جامعه پزشکی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: در خصوص مسائل جامعه پزشکی باید ریسک‌ها مدیریت شود و بهره مندی از پوشش‌های متنوع بیمه‌ای مورد نیاز در زندگی خصوصی و حرفه‌ای این جامعه لحاظ شود.

مصلحی ضریب نفوذ بیمه در این قشر را همانند سایر اقشار کمی بیشتر از 1.7 درصد یعنی حدود یک چهارم ضریب نفوذ بیمه در ممالک توسعه یافته دانست و گفت: پس از چند ماه مطالعه و کسب نظر از همکاران صنفی و صاحبنظران حقوقی، انتظامی و بیمه‌ای و همچنین برگزاری جلسات  فنی متعدد اقدام به تدوین شرایط اختصاصی و برگزاری مناقصه کاملترین بسته خدمات ویژه جامعه پزشکی در رشته‌های متنوع مازاد درمان؛مسئولیت مدنی جامع حرفه‌ای؛ عمر و حادثه؛ مسئولیت مدنی جامع کارفرما در مقابل کارکنان و غیره گردید.

مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان بیمه‌گر برنده و با توجه به لزوم ارائه تسهیلات در سراسر کشور شرکت خدمات بیمه‌ای امید مشاور به عنوان مجری پروژه انتخاب شدند؛ خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال جامعه پزشکی رابطین بیمه‌ای سازمان‌های نظام پزشکی در سراسر کشور در همکاری تنگاتنگ با شرکت‌ها‌ی بیمه گر و مجری سعی نموده تا ضمن پیشگیری از بروز مشکلات به درخواست‌های پزشکان در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ مناسب دهند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.