سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه دربی شهر مادرید؛

سیمونه: کاهش قیمت بلیط بازی هم باعث حذف ما نخواهد شد

دیگو سیمونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل رئال می‌گوید حضور تماشاچیان رئال تأثیری بر بازی آنها نخواند گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال اتلیتکو مادرید در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری در دور برگشت،امشب در ورزشگاه برنابئو به مصاف تیم رئال مادرید خواهد رفت. مسئولان ورزشگاه برای حضور پررنگ هواداران رئالی قیمت بلیط بازی را کاهش داده‌اند.

دیگو سیمونه سرمربی اتلتیکو می‌گوید این کاهش قیمت و حضور هواداران رئال تأثیری بر نتیجه بازی نخواهد گذاشت.

وی در این خصوص گفت:ما به مصاف حریف بسیار قدرتمندی خواهیم رفت.رئالی‌ها قیمت بلیط را پایین آورده‌اند و مسلماً ورزشگاه مملو از تماشاگر خواهد شد.اما این تأثیری بر تیم ما نخواهد گذاشت چون ما قرار نیست با جمعیت بازی کنیم. در بازی رفت ما نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم،اما باید بدانیم که قرار است به مصاف قهرمان جهان برویم ما قصد داریم یک بازی متعادل ارائه دهیم.

سرمربی آرژانتینی در ادامه افزود:هنوز در خصوص ترکیب اولیه تصمیم‌گیری نکرده‌ایم.در این دیدار جوان‌هایی دراختیار داریم که می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند. ما انتظار یک بازی آرام و بدون دردسر را نداریم فکر می‌کنم حملات زیادی را در این دیدار شاهد باشیم و دو تیم بتوانند موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کنند به هیچ وجه نباید در میانه میدان توپ را از دست دهیم.

سیمونه در خصوص مراسم انتخاب بهترین‌های دنیا گفت:بهترین‌های دنیا توسط عده‌ی محدودی انتخاب می‍‌‌شوند و هیچ ربطی به موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اید ندارد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: تیم ، اتلتیکو ، مادرید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.