سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقشه دزد پیر برای سرقت جواهرات زنان سالخورده

با تلاش ماموران پلیس مرکز استان اصفهان فرد شیادی که با اغفال افراد کهنسال اقدام به سرقت طلا و اشیای قیمتی آن‌ها می‌کرد شناسایی ودستگیر شد.

سرهنگ حسن یار دوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات و وجوه نقد از افراد سالخورده ماموران انتظامی این فرماندهی بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: متهم با پرسه زدن در اطراف بانک‌ها طعمه‌های خود را که افراد سالخورده بودند، شناسایی کرده و با عنوان اینکه قصد کمک به آن‌ها را دارد طلاجات و وجوه نقد آن‌ها را به سرقت می‌برد.

این مقام مسئول انتظامی تصریح کرد: ماموران تحقیقات خود را در این سرقت‌ها ادامه داده و سرانجام ردپای مردی ۶۰ساله در این سرقت‌ها به دست آمد که با یک خودرو سمند زنان پیر و کهنسال را سوار خودرویش کرده و سپس در فرصتی مناسب طلا و پول آن‌ها را سرقت می‌کرد.

سرهنگ یاردوستی اظهار داشت: با شناسایی متهم ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند که وی در مواجهه با دلایل و شواهد موجود لب به اعتراف گشود و به چندین فقره سرقت به همین شیوه از افراد کهنسال اقرار کرد.

این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.


"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۷:۵۷ ۲۶ دی ۱۳۹۳
خیلی ممنونم از پلیس نیروی انتظامی . اگر شما ها نباشید در جامعه همه جا ناامن می شود