سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ نعیم قاسم: انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان در آینده نزدیک بعید است

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور را در آینده نزدیک بعید دانست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری «الملحق»، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور را در آینده نزدیک بعید دانست. 

شیخ نعیم قاسم در گفتگو با روزنامه الجمهوریه با تاکید بر اینکه گفتگوها بین حزب‌الله و جریان المستقبل باعث آغاز مرحله جدیدی از ثبات در لبنان شد افزود: انتخاب رئیس جمهور جدید با توجه به مسایل پیچیده مطرح درباره آن بعید است. هر چند که موضع روشن ما لزوم انتخاب شدن میشل عون به عنوان رئیس جمهور جدید لبنان است. 

قاسم گفت: شرایط برای عاملان ناامنی‌ها در لبنان دیگر مانند گذشته مناسب نیست و رویکرد عمومی در لبنان مخالفت با تروریسم تکفیری و جلوگیری از شکل‌گیری پایگاه مردمی برای آن است. 

وی درپاسخ به سئوالی درباره روابط ایران و عربستان سعودی و پیامدهای آن خاطرنشان کرد: چرخ گفتگوی ایران و عربستان هنوز به حرکت درنیامده است و اگر چنین گفتگویی عملی شود تاثیر مثبتی بر همه گفتگوها در منطقه خواهد داشت.

معاون سید حسن نصرالله افزود: تهدیدات اسرائیل علیه لبنان دائمی و مستمر است و ما برای مقابله با آن آمادگی کامل داریم. منطقه شاهد بی ثباتی است و راهکار آماده ای هم برای آن وجود ندارد. تلاشهای روسیه درباره بحران سوریه با هدف فراهم کردن زمینه ای برای آینده سوریه است.






انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.