سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی آلمان:

لام باید عنوان بهترین بازیکن دهه اخیر شناخته می‌شد

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان بهترین سرمربی سال 2014 بر این باور است که لام باید عنوان بهترین بازیکن دهه اخیر شناخته می‌شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران یواخیم‌لو سرمربی تیم ملی آلمان که به تازگی در مراسم انتخاب بهترین های سال 2014، به عنوان بهترین سرمربی سال آلمان شده است بر این باور است کاپیتان سابق تیمش هر چند جز سه کاندید نهایی توپ طلا نشده است اما باید جز 10 بازیکن برتر یک دهه اخیر شناخته شود.

وی در این خصوص گفت: خارج از مسئله توپ طلا فیلیپ لام باید بازیکن برتر یک دهه اخیر شناخته می‌شود و فیفا باید زودتر او را می‌شناساند آنها حتی باید فیلیپ لام را جز یکی از کاندیدای توپ طلا قرار می‌دانند.

او در سه جام جهانی 2006- 2010 و 2014 واقعه برجسته ظاهر شد زمانیکه او در جام جهانی در مرحله نیمه نهایی رسید و یا اینکه تابستان سال گذشته به همراه تیم آلمان توپ طلا را بالا سر برد باید پی بردیم که او بهترین است. او برای من بهترین بازیکن یک دهه اخیر است.

گفتنی است فیلیپ لام بازیکن باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان پس از بازی فینال جام جهانی 2014 برزیل برابر آرژانتین توانست 113 بازی خود را انجام دهد و پس از آن از فوتبال ملی خداحافظی کند اما به تازگی وی جز تیم منتخب فیفا قرار گرفته است و خط دفاع این تیم را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.