سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظم الشریعه:

مدعی قهرمانی هستیم/ معطلی طولانی‌مدت در فرودگاه به تیم ما ضربه زد

محمد ناظم الشریعه پس از تساوی مقابل فرش آرای مشهد خستگی راه را دلیل این نتیجه عنوان کرد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز پس از تساوی مقابل فرش آرای مشهد در هفته هفدهم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی هفته هفدهم بازی خوبی بود ولی تیم ما مشکلات خاصی داشت که در بازی مان تاثیر گذاشت. تیم ما به مدت ۲۴ ساعت در فرودگاه معطل شد و نتوانستیم با استراحت مناسب وارد زمین شویم.
 
به هر سختی و با تلاش مضاعف در این بازی دو بار از حریف پیش افتادیم اما در پایان نتیجه تساوی به وی افزود: دست آوردیم که البته نتیجه بدی نیست. از نتیجه بدست آمده رضایت دارم زیرا بازیکنانم تمام تلاششان را به کار گرفتند. ولی تیم فرش آرا هم تیم خوب و با شخصیتی است که از تیم های پرمهره ایران به شمار می رود و با دو تیم خوب به میدان می آید که جابجایی هیچ بازیکنی خللی در روند آنها ایجاد نکرده و میتوانند با قدرت به کار خود ادامه دهند.
 
ناظم الشریعه در پاسخ به این سوال که تا چه حد به قهرمانی امیدوار است گفت: با توجه به بازی هایی که ارائه می دهیم و نتایجی که کسب می کنیم شانس خوبی برای قهرمانی داریم و می خواهیم تا هفته آخر برای این عنوان بجنگیم. همانطور که تیم های تاسیسات دریایی و دیگر تیم ها برای این رتبه تلاش می کنند ما نیز به تلاش خود ادامه می دهیم. حتی برای شکست تاسیسات در تهران هم امیدواریم.


انتهای پیام/
برچسب ها: ناظم ، حفاری ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.