سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضالک:

باید مدیریت دقیقه آخر بازی را در دست می‌گرفتم/ امتیاز این بازی برایمان ضروری بود

رضا لک سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران پس از تساوی مقابل فردوسی مشهد از بی دقتی بازیکنانش انتقاد کرد.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دیدار هفته هفدهم مقابل فردوسی مشهد گفت:در این بازی شروع خوبی نداشتیم و یک گل از حریف خوردیم. در ادامه فشار خوبی به دروازه خریف وارد کردیم اما با بی دقتی نتوانستیم به گل برسیم و با همان یک گل به رختکن رفتیم. در نیمه دوم توانستیم به دو گل برسیم و از سیستم پنج نفره حریف هم به گل رسیدیم.
 
وی ادامه داد: متاسفانه در یک دقیقه پایانی بازی ورق به سود فردوسی برگشت و بازی برده را با تساوی تعویض کردیم. در دقایق پایانی عدم تمرکز و بی دقتی بازیکنان عامل از دست رفتن نتیجه بود. البته قطعا این نتیجه حاصل اشتباه من هم بوده که نتوانستم در دقایق حساس پایانی بازی را کنترل کنم ولی این را می‌دانم که تمام نکاتی که منجر به گل خوردن ما در دقیقه پایانی شد را در تمرینات و جلسه پیش از بازی به بازیکنان گوشزد کرده بودم ولی قطعا وقتی تیمی نتیجه را در ثانیه های پایانی می دهد مربی مقصر اول است. تیم ما در زمانی که از حریف پیش بودیم میتوانستیم اختلاف را افزایش دهیم که بی دقتی مانع از گلزنی مان شد.
 
لک افزود: این سه امتیاز برای ما اهمیت بسیاری داشت. می توانستیم با این برد علاوه بر کسب امتیاز بازی به پله های بالایی جدول نزدیک شویم و در ادامه برای رسیدن به رده های بالایی و قرار گرفتن در بین تیم های بالاتر دست و پا بزنیم اما با این تساوی یک گام به عقب برداشتیم که امیدواریم در ادامه مسابقات جبران شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لک ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.