سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری دانشکده برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صنعت برق کشور

رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به همکاری مناسب این دانشکده با صنعت برق کشور، گفت: 39 مقاله از محققان این حوزه در کنفرانس حفاظت و سیستم های قدرت ارائه خواهد شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر :دکتر حسین حسینیان در نهمین کنفرانش حفاظت و سیستم های قدرت تعداد اعضای هیات علمی این دانشکده را 60 نفر دانست و افزود: این دانشگاه دارای گرایشهای قدرت، الکترونیک و مخابرات و دارای 4 قطب علمی قدرت، سیستم های مخابراتی رادیویی، سامانه های پردازش دیجیتال و کنترل است.

وی با اشاره به راه اندازی دو پژوهشکده ایمنی شبکه و فناوری مخابرات در این دانشکده، اظهار داشت: از 17 نفر برتر بخش پژوهشی دانشگاه 6 نفر آنها از دانشکده  مهندسی برق دانشگاه بودند.

حسنیان، با اشاره به حجم قراردادهای بالای این دانشگاه با صنعت برق کشور، خاطر نشان کرد: این همکاری ها موجب شده است که این دانشکده در میان دانشکده های برق دانشگاه های کشور در جایگاه مناسبی قرار گیرد.

رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر به بیان روند برگزاری نهمین کنفرانش حفاظت و سیستم های قدرت خاطر نشان کرد: در این کنفرانس 124 مقاله ارسال شد که پس از داوری 88 مقاله برای بررسی در کمیته های تخصصی انتخاب شد که از این تعداد 39 مقاله برای ارائه برگزیده شدند.

به گفته وی از تعداد 39 مقاله 33 مقاله برای ارائه شفاهی و 6 مقاله برای ارائه به صورت پوستر برگزیده شدند.

حسینیان برگزاری 4 کارگاه آموزشی را از برنامه های جنبی این کنفرانس نام برد.



انتهای پیام/
برچسب ها: دانشکده ، برق ، کنفرانس ، مهندسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.