سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

جمع آوري 13 ميليارد ريال زکات در شهرستان طارم

مدير کميته امداد شهرستان طارم از جمع آوري 13 ميليارد ريال زکات دراين شهرستان خبرداد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدير کميته امداد شهرستان طارم با اشاره به اينکه يکي از عمده طرح‌هاي اجرايي کميته امداد جمع‌آوري زکات است، گفت : جمع‌آوري زکات با توجه به سنت‌هاي تعيين شده در دين اسلام و در راستاي محروميت‌زدايي و کمک به خانواده‌هاي نيازمند صورت مي‌گيرد.

صفری  با اشاره به برخي از اقدامات انجام شده توسط اين نهاد در راستاي جمع‌آوري زکات افزود: برگزاري جلسات متعدد با کشاورزان عمده‌کار به صورت چهره به چهره، نصب بنرهاي تبليغاتي در مزارع کشاورزي، اعزام مبلغان به مناطق محروم شهرستان و ... از جمله فعاليت‌هايي است که در اين زمينه انجام شده است.

وي ادامه داد :اين جلسات به منظور هماهنگي بيشتر در زمينه راهکارهاي ترويج فرهنگ پرداخت زکات و با حضور اعضاي ستاد شوراي زکات شهرستان برگزار شده است.

اين مسئول  در ادامه به جمع‌آوري زکات مستحبي در شهرستان نيز اشاره کرد و گفت: از آغاز امسال تا پايان آذر امسال 13 ميليارد و 507 ميليون ريال زکات در شهرستان طارم جمع‌آوري شده است.

صفری خاطر نشان کرد: مبالغ زکات براي حل مشکلات محرومان و نيازمندان و همچنين احداث پروژه‌هاي عام‌المنفعه در شهرستان هزينه شده است.



انتهای پیام/ش


برچسب ها: جمع آوری ، زکات ، طارم ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.