سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونالدو: سخت ترین کار بهترین بازیکن جهان ماندن است

کریس رونالدو‌ ستاره تیم رئال‌مادرید معتقد است او و مسی پدیده‌های سال‌های اخیر فوتبال هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کریس رونالدو‌ ستاره پرتغالی رئال‌مادرید روز دوشنبه در مراسم انتخاب بهترین‌ بازیکن سال 2014، عنوان توپ طلا را از آن خود کرد. رونالدو‌ برای سومین بار است که این عنوان را از آن خود کند.

رونالدو معتقد است: او و مسی به دلیل اینکه در چند سال اخیر بدون برنده توپ طلا بوده‌اند پدیده هستند.

وی در این خصوص گفت: صادقانه بگویم هرگز فکر نمی‌کردم سال‌های طولانی بتوانم در صدر فوتبال جهان بمانم این اتفاق بسیار سریع افتاد به نظر من سخت ترین کار ماندن در این سطح می‌باشد، خیلی خوشحالم که در هشت سال اخیر جزو کاندیدهای کسب عنوان توپ طلا بودم، اتفاقی که بازیکنان زیادی نمی‌توانند به آن دست یابند.

 رونالدو در ادامه افزود: هر سال که می‌گذرد من برای باقی ماندن جزو بهترین‌ها، تلاشم را هم در سطح باشگاهی و هم در سطح ملی بیشتر می‌کنم از فوتبال‌ بازی کردن و بهترین بودن لذت می‌برم.

 رونالدو می‌گوید: می‌داند زمانی که بازنشسته شود و کفش‌هایش را بیاورد از او به عنوان یک اسطوره یاد می‌شود.

وی در این خصوص گفت: در حقیقت خیلی در خصوص اسطوره بودن فکر نمی‌کنم. اما می‌دانم در تاریخ فوتبال جایی خواهم داشت زیرا هم به صورت فردی و هم به صورت تیمی عناوین زیادی کسب کرده‌ام. در حال حاضر 29 سال دارم، اما در شرایط بسیار خوبی قرار دارم، اما در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و احساس 25 ساله ها را دارم.

فکر می‌کنم بتوانم پنج الی شش سال دیگر در همین سطح به کارم ادامه دهم. اما هر اتفاقی در فوتبال ممکن است رخ دهد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. راستش اگر بگویم می‌خواهم تا 40 سالگی بازی کنم، کمی عجیب است. اما همانطور که قبلاً نیزگفته‌ام باید ببینیم با افزایش سن به لحاظ فیزیکی و روحی در چه موقعیتی قرار دارم. آیا در آن زمان می‌توانم برای هم تیمی‌هایم مفید باشم یا خیر؟ اگر بخواهم  تا 40 سالگی بازی کنم باید تلاشم را دو چندان کنم. هوادارانم و باشگاه لیاقت آن را دارند که من برای خوشحالی آنها تلاش کنم.

گفتنی است کریس رونالدو ستاره سابق تیم منچستر یونایتد در فصل 2014- 2015 بازیهای رویایی برای رئال به نمایش گذاشته است و برای قهرمان اروپا در تمام رقابتهای این فصل 33 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: رونالدو ، رئال ، فوتبال ، مسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.