سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی ثامن الحجج مشهد در لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور

رئیس هیأت تیراندازی خراسان رضوی از پیروزی مقتدرانه تیم ثامن الحجج مشهد در هفته های دهم و یازدهم مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا معراجی با اشاره به برگزاری هفته دهم و یازدهم مسابقات تیراندازی لیگ برتر بانوان کشور به میزبانی دانشگاه علوم انتظامی در مجموعه ورزشی آزادی تهران اظهار کرد: روز اول تیم ثامن الحجج در بخش تپانچه با ترکیب فاطمه حسینی، مریم سلطانی، مهسا اروجی و طاهره رمضان زاده توانست حریف خود، تیم زمزم شیراز را با نتیجه 1133 بر 1077 شکست دهد.
 
در بخش تفنگ نیز با ترکیب محجوب سادات جلالی، نسا پاریاب، مریم طالبی و مائده امین زاده تیم زمزم شیراز را با نتیجه 4/1240 بر 5/1199 مغلوب خود کردند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج بخش انفرادی گفت: در رشته تفنگ مریم طالبی و در رشته تپانچه فاطمه حسینی از تیم ثامن الحجج موفق به کسب مقام دوم شدند.

معراجی در خصوص مسابقات روز دوم مسابقات لیگ برتر بانوان کشور اظهار کرد: در این رقابت ها نیز تیم ثامن الحجج توانست در بخش تپانچه با ترکیب حریف خود تیم مقاومت را با نتیجه 1126 بر 1120 شکست دهد و در رشته تفنگ نیز حریف خود را با نتیجه 7/1246 بر 6/1241 از پیش رو کنار زند و به پیروزی دست یابد.
 
وی خاطر نشان کرد: در بخش انفرادی سیده زهرا هاشمی در رشته تفنگ و مهسا اروجی در رشته تپانچه از تیم ثامن الحجج موفق به کسب مقام دوم شدند.

معراجی از رضا احمدی به عنوان مربی و زینب رمضانی به عنوان سرپرست تیم نام برد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیراندازی ، بانوان ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.