سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف نیمه نهایی؛

جدال آخر صدرنشینان لیگ ملی بسکتبال در تهران

مرحله مقدماتی لیگ ملی بسکتبال فردا با چهار بازی به پایان می رسد. چهار تیم بالای جدول تکلیف نیمه نهایی را روشن می کنند و چهار تیم پایین جدول به استراحت یک ماهه می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم های بسکتبال مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام که در هفته های گذشته موفق به شکست دانشگاه آزاد و تساوی یک-یک با این تیم شدند، فردا در هفته نهایی لیگ ملی به مصاف هم می روند.

مهرام که در ماهشهر موفق به برد پتروشیمی شده بود در این بازی میزبان است. پتروشیمی هفته قبل دانشگاه آزاد را شکست داده و در صورت تکرار این نتیجه مقابل مهرام، شانس صدرنشینی و همچنین تساوی یک - یک با این تیم را پیدا می کند که برای مراحل نهایی اهمیت دارد.

تیم دانشگاه آزاد هم که منتظر مشخص شدن حریف مرحله نیمه نهایی با دیدار مهرام و پتروشیمی بندرامام است در این هفته میزبانی ثامن را برعهده دارد.

هادی عامری سرپرست و جواد داوری کاپیتان دانشگاه آزاد به خاطر اتفاقات بازی هفته قبل مقابل مهرام به همراه صمدزاده سرپرست مهرام روز گذشته به کمیته انضباطی مراجعه کردند و طبق معمول فصل جدید، حکم کمیته انضباطی آنها از سوی فدراسیون اعلام نشد. پی گیری ما از مسئولان کمیته انضباطی هم نتیجه ای در برنداشت.

تیم هفت الماس قزوین چهارمین تیم جدول در این هفته میزبان شهرداری گرگان است. گرگانی ها آخرین شانس های صعود به رده چهارم را هم با شکست های هفته های اخیر از دست دادند و این دیدار دیگر تفاوتی در رده بندی جدول ایجاد نمی کند.

محمد یوسف وند بازیکن بلند قد هفت الماس در دیدار هفته قبل مقابل صنایع با مصدومیت مواجه شد و امیر طاهرخانی نیز به خاطر تصادف رانندگی کل فصل را از دست داده است. در تیم گرگان نیز همچنان بنی عقیل، نظافت و کوچویی با آسیب دیدگی روبرو هستند.

در این هفته تیم نفت آبادان هم میزبان صنایع ماهشهر است  و پمینا اصفهان با استراحت این هفته زودتر از همه به تعطیلات میان لیگ ملی و لیگ حرفه ای رفته است.

برنامه هفته هیجدهم لیگ ملی، پنجشنبه 25 دی:

ساعت 15:30- مهرام - پتروشیمی بندرامام

ساعت 16- دانشگاه آزاد - ثامن مشهد

ساعت 16- هفت الماس - شهرداری گرگان

ساعت 16- نفت آبادان - صنایع ماهشهر

انتهای پیام/
برچسب ها: پایان ، فصل عادی ، لیگ ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.